خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند :

63 درصد آسیب‌های اجتماعی مربوط به اعتیاد است

فرماندار نهاوند گفت: آسیب‌های اجتماعی بسیاری در کشور وجود دارد که 63 درصد این آسیب‌ها مربوط به اعتیاد است.
کد خبر: ۸۷۴۰۷۰۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند امروز در ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند اظهار داشت: اعتیاد یک مسمومیت مزمن است که هم برای شخص و هم برای خانواده و جامعه اش مضر است و باید مانند یک بیماری درمان شود .

وی گفت: ورزش یکی از راهکارهای اساسی در این خصوص است که می‌تواند جلوی پیشرفت این بلای خانمان‌سوز را بگیرد و همچنین به جوانان اعتماد به نفس بدهد.

فرماندار نهاوند افزود: دستگاه‌های نظارتی باید به جوانان اهمیت بیشتری بدهند همچنین آنها را جذب ورزشگاه‌ها کنند و نظارت بیشتری بر ورزشگاه‌ها داشته باشند و امکانات بهتری در اختیار آنان قرار دهند .

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی بسیاری در کشور وجود دارد که 63 درصد این آسیب‌ها مربوط به اعتیاد است ، گفت: مشاوره‌های بسیار خوبی در سطح شهرستان وجود دارد و از این مشاورین خواهشمندیم در بحث آسیب های اجتماعی در شهرستان و همچنین کمپ ها همکاری داشته باشند .

حمیدوند گفت: درسطح شهرستان نهاوند 8 کمپ ترک اعتیاد وجود دارد که 7 کمپ مردانه و یک کمپ مربوط به بانوان است که بهزیستی و نیروی انتظامی نظارت دقیق بر کار این کمپ‌ها دارند .

وی ازافزایش 30 درصدی کشفیات نیروی انتظامی در 6 ماهه اول سال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در نیمه نخست سال جاری،320 کیلو تریاک به همت نیروی انتظامی شهرستان نهاوند و همچنین به کمک شهرستان‌های ملایر و بروجرد کشف و ضبط شده است .

فرماندار نهاوند خاطرنشان کرد: همچنین 10 معتاد متهاجر و تعدادی موتورسوار فروشنده مواد مخدر و متهاجر دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شده‌اند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات