خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان هرسین گفت: دفاع مقدس برای ملّت ایران یک گنجینه است، با وجود خساراتی که ما در هشت سال دفاع مقدس از قِبَل جنگ متحمل شدیم اما هم اکنون این گنجینه به ثمر نشسته و به برکت این گنجینه ارزشمند است که ما هم اکنون انقلابمان را به دنیا صادر کردیم .
کد خبر: ۸۷۴۹۵۶۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین، حجت الاسلام باقری در جمع بسیجیان و کارکنان سپاه ناحیه مقاومت بسیج هرسین در هفته دفاع مقدس اظهار کرد  دفاع مقدس برای ملّت ایران یک گنجینه است ، با وجود خساراتی که ما در هشت سال دفاع مقدس از قِبَل جنگ متحمل شدیم اما هم اکنون این گنجینه به ثمر نشسته و به برکت این گنجینه ارزشمند است که ما هم اکنون انقلابمان را به دنیا صادر کردیم .

امام جمعه شهرستان هرسین در ادامه افزود: در صدر اسلام کفّار و منافقان بر پیامبر اکرم (ص) جنگ ها و غزواتی را تحمیل کردند با وجود اینکه آن حضرت اهل صلح بود امّا به ناچار وارد جنگ با کفار و منافقان می شدند .

حجت الاسلام باقری یاد آور شد: جنگ هشت ساله یک فرصت طلایی و ظرفیت سازی بود که در مسیر رشد و ترقی ملّت ایران قرار گرفت و در طی این هشت سال بود که خیلی از ظرفیت ها ، استعدادها در بستر انقلاب بارور شد و ما هم اکنون به پشتوانة این ظرفیت ها ، استعدادها و تجارب است که انقلابمان را به کشورهای مسلمان و ستمدیده منطقه و جهان صادر می نماییم ، و از ثمرة صدور انقلاب اسلامی است که در کشورهای مسلمان منطقه گروههایی مبارزی همچون فاطمیون ، زینبیون و حیدریون در مبازه با داعش ، النّصره و وهابیت به وجود آمده است .        

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: امروزه ما با شعار اقتصاد مقاومتی در مقابل استکبار جهانی ایستاده ایم و وظیفه ما در این عرصه ، حمایت از کالای ایرانی است که ثمرة این حمایت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور ایران است .    

 

ارسال نظرات