در هفته دفاع مقدس؛

ورزشگاه ملت همدان به نام شهید «علیرضا شمسی‌پور» مزین شد

مراسم نامگذاری مجموعه ورزشی ملت همدان به نام شهید «علیرضا شمسی پور» با حضور مسئولان استانی در هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۱۸۱۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم نامگذاری مجموعه ورزشی شهید «علیرضا شمسی پور» با حضور استاندار همدان، فرماندار شهرستان کبودراهنگ، فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع)، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، خانواده شهید شمسی پور و مدیران و مربیان ورزش استان همدان برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بسیار خرسند هستیم که همزمان با ایام هفته دفاع مقدس؛ توفیق نامگذاری مجموعه ورزشی شهید «شمسی پور» نصیب جامعه ورزش استان شد، تا با این اقدام بتوانیم از پایداری ها و جوانمردی ها، ایثار و شهادت این عزیزان یادی کنیم.

رسول منعم در ادامه افزود: ورزش استان به خود می بالد که شهیدی چون سردار «شمسی پور» را به خیل عظیم شهدا معرفی کرد.

وی حضور فعال و پرشور جامعه ورزش استان در مراسم تشییع و تدفین شهید «شمسی پور» را اوج ارادت جامعه ورزش و جوانان استان دانست و تصریح کرد: امروز اگر اقتدار ایران اسلامی جهانی شده است همه را مدیون رشادت های شهیدانی چون سردار «همدانی» و «شمسی پور» و دیگر شهدا است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه اکنون وظیفه ما است که راه شهیدان را ادامه دهیم، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد عظمت و از خود گذشتگی شهدا گفت: نقطه های اوج و عزت افتخار ما نقطه هایی است که شهدا برای ما ترسیم کرده اند، که در میدان ورزش این نقطه ها همان رعایت اخلاق و منش پهلوانی است.

وی افزود: امروز شاهد آن هستیم که به لطف و تاسی به نام و یاد شهدا و در کنار تلاش و زحمات مجموعه دست اندرکاران ورزش و قهرمانان استان، علاوه بر کسب توفیقات متعدد در عرصه رقابت های کشوری و فراملی با حضور معنوی و اخلاقی؛ قهرمانان استان در مسابقات برون مرزی، بارها و بارها نام استان همدان را پرآوازه کرده اند.

منعم حضور معنوی و شایسته خانم «خدابنده لو» مربی همدانی تیم ملی تیراندازی بانوان را در المپیک 2016 برزیل را نمونه بارز حضور یک ورزشکار استان در مسابقات برون مرزی دانست و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در پیامی تاریخی در بازگشت کاروان جمهوری اسلامی به کشور فرمودند که به بانوان ورزشکاری که نشانی افتخارآمیز پوشش زن ایرانی را به رخ همگان کشیدند و به بانوی شجاعی که با حجاب کامل در پیشانی کاروان درخشید خوش آمد گفته و از همه سپاسگزارم و قدر شما را میدانم.

وی ضمن تقدیر از عوامل برگزاری مراسم نامگذاری مجموعه ورزشی شهید «شمسی پور» از حضور پرشور علاقه مندان به شهدا در این مراسم تشکر کرد و گفت: امیداوم که نامگذاری این مجموعه و سایر اماکن سطح استان به نام شهدا، بتواند زمینه و بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار