خبرهای داغ:
علیرضا سیفی
امام جمعه موقت خوسف در همایش پیاده روی خانوادگی:
امام جمعه موقت خوسف گفت: دشمن در سه جهت قصد ضربه زدن به ما شیعیان را دارد، یکی از طریق شبه افکنی در مورد ولایت فقیه،دوم گرفتن روح انتظار وتلاش برای زمینه سازی ظهور و سوم به فراموشی سپردن حادثه عاشورا.
کد خبر: ۸۷۵۴۴۱۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صبح امروز  به مناسبت هفته دفاع مقدس و نیروی انتظامی همایش پیاده روی خانوادگی در مسیر 3 کیلومتری آرامگاه ابن حسام تا مزار سلطان ابوالقاسم روستای نصرآباد خوسف با حضور پرشور مردم،مسئولین و بسیجیان برگزار شد.

حجت الاسلام بیابانگرد امام جمعه موقت شهرستان خوسف صبح امروز در همایش پیاده روی خانوادگی در خوسف با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و کلام معصوم،شهادت ابی عبد ا... را باعث بوجود آمدن گرما و عشقی در دل مومنین دانست که دشمنان هر چه بکنند نمی توانند این عشق را از بین ببرند.

وی عنوان کرد: دشمن در سه جهت قصد ضربه زدن به ما شیعیان را دارد، یکی از طریق شبه افکنی در مورد ولایت فقیه،دوم گرفتن روح انتظار وتلاش برای زمینه سازی ظهور و سوم به فراموشی سپردن حادثه عاشورا.

وی درس گرفتن از قیام عاشورا را مهم دانست و افزود:حادثه عاشورا از هر جهت به ما درس بصیرت داد و ملت ما با الهام از این قیام توانستند بر حکومت طاغوت غلبه کرده و حکومت اسلامی را احیا کند.

در ادامه خانم چهکندی مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان خوسف ضمن تقدیر و تشکر از همه شرکت کنندگان، ورزش را مایه سلامتی جسم و روح انسان دانست و از مردم برای حضور حداکثری در ورزشهای همگانی دعوت کرد.

در پایان به قید قرعه هدایایی به افراد شرکت کننده اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها