مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه مقاومت محلات

باید در راه امام حسین(ع) ثابت‌قدم بمانیم

مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه مقاومت محلات گفت: نیت ها را خدایی کنیم تا بتوانیم در راه امام حسین(ع) ثابت قدم بمانیم و اهل بیت(ع) در آخرت شفیع ما باشند.
کد خبر: ۸۷۶۰۱۷۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام رضایی در جمع پایوران و نیروهای وظیفه سپاه ناحیه مقاومت محلات با اشاره به جنابات رژیم سعودی گفت: کسانی مسئول خانه خدا هستند که نسبت به دین و احکام الهی شناختی ندارند؛ افرادی کافر و جنایتکار که تنها مدعی خادمین حرمین شریفه هستند.

وی افزود: رژیم آل‌سعود بقای خود بر اریکه قدرت را در دفاع از مستکبران جهانی و هم‌پیمانان صهیونیسم می‌داند.

مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه مقاومت محلات در بخش دیگر سخنان خود به تبیین جایگاه نیت در اسلام پرداخت و گفت: حضرت علی(ع) فرمودند "لازم ترین و مهترین کارها اصلاح نفس است" در اسلام هر چه نيت انسان عميق‌تر و والاتر باشد، عمل او ارزشمندتر است.

حجت‌الاسلام رضایی تصریح کرد: در اسلام تنها ملاك، اطاعت خداست و ديگر اينكه ارزش، دارای مراتب است.

وی افزود: ایمان یعنی حاکمیت دین بر انسان و تقوا یعنی پاسداشتن حریم دین و زندگی را بر اساس دین مدیریت کردن و انسان با تقوا محبوب خداست؛ نگاه را باید از دنیا عبور داد و به سوی توشه آخرت توجه داد

مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه مقاومت محلات در پایان خاطرنشان کرد: بیائید نیت های خود را وقف حسین کنیم و فقط محدود به محرم نباشیم همیشه حسینی باشیم و همیشه حسینی باقی بمانیم، نیت ها را خدایی کنیم تا بتوانیم در راه امام حسین(ع) ثابت قدم بمانیم و اهل بیت(ع) در آخرت شفیع ما باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار