خبرهای داغ:
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات بسطام خبر داد:

پخت نان کاک برای اربعین حسینی و جبهه مقاومت مردم بسطام

حسنی گفت: در راستای اربعین حسینی و کمک به جبهه مقاومت مردم بسطام نان کاک پخته و کمک کردند.
کد خبر: ۸۷۷۹۰۱۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

حسن حسنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اربعین حسینی اظهار کرد: مردم شهید پرور بسطام با توجه به عشق و ارادت به سالار شهیدان و اصحاب باوفایش و کمک به جبهه مقاومت در سوریه اقدام به پخت نان کاک نمودند.

وی افزود: 50 کیسه آرد به همت بیش از 50 نفر از خواهران و برادران بسطام در قالب نان کاک سنتی پخته و برای ارسال به مراسم اربعین حسینی در کربلا و جبهه مقاومت سوریه آماده و بارگیری و در حال ارسال است.

حسنی خاطر نشان کرد: این اقدام با همکاری پایگاه بسیج جامعه زنان حکیمه شهر بسطام انجام شده و تاکنون 3 نیسان نان کاک بارگیری و آماده ارسال به مرز مهران برای ارسال به کربلا برای توزیع بین زائران اربعین حسینی است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بسطام تصریح کرد: نزدیک به یک هفته است که با مشارکت خیرین و مردم شهید پرور و ولایتمدار بسطام پخت نان کاک آغاز شده و ان شالله تلاش داریم که هم در اربعین و هم جبهه مقاومت مانند همیشه مردم بسطام فعالانه حاضر باشند.

وی با اشاره به کمک به جبهه مقاومت بیان کرد: پوشاک و کلاه و دستکش برای جبهه مقاومت آماده سازی شده و نان کاک نیز در این راستا در کنار پخت برای اربعین در حال آماده سازی است که در آینده نزدیک ارسال خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار