خبرهای داغ:
یزدان منصوری
فرمانده سپاه ناحیه هرسین مطرح کرد؛
فرمانده سپاه ناحیه هرسین گفت: اولین کاروان از بانوان بیستونی در قالب طرح مهر درخشان با همکاری حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) بخش بیستون و با حضور تنی چند از مسئولین بخش بیستون به تعداد چهل و چهار نفر به مشهد مقدس اعزام شد.
کد خبر: ۸۷۹۰۸۵۸
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
سرهنگ شهریار محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین اظهار داشت: اوّلین کاروان از بانوان بیستونی در قالب طرح مهر درخشان با همکاری حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) بخش بیستون و با حضور تنی چند از مسئولین بخش بیستون به تعداد چهل و چهار نفر به مشهد مقدس اعزام شد.

فرمانده سپاه ناحیه هرسین افزود: طرح مهر درخشان با هدف بهرمندی افراد بی بضاعت از سفر زیارتی مشهد مقدس و کسانی که تا کنون به حرم امام رضا (ع) مشرف نشده اند راه اندازی شده است و در این طرح به طور عمده افراد بالای سه سال اعزام می شوند .

وی در عنوان کرد: تقسیماتی در اجرای این طرح بین هرسین و بخش بیستون صورت گرفته و امروز هم اوّلین کاروان در قالب طرح مهر درخشان از بیستون به مشهد مقدس اعزام می شوند.

سرهنگ محمدی در پایان خاطر نشان کرد : شما که عازم این زیارت معنوی هستید لازم است که بانیان این طرح را که دعا کنید و همچنین از زحمات حوزه خواهران بیستون هم تشکر نمود . 
ارسال نظرات