خبرهای داغ:
یزدان منصوری
استاد مرکز تخصصی مهدویت قم در جمع کارکنان سپاه ناحیه هرسین گفت: راه بهرمندی از امام زمان (عج) دوری از معصیت است.
کد خبر: ۸۷۹۰۹۵۶
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین، حجت الاسلام فلاح در گفتمان مهدویت و انتظار در جمع مردم شهرستان هرسین اظهار داشت: راه بهرمندی از امام زمان(عج) دوری از معصیت است .

وی در ادامه افزود: در بنیاد مهدویت شهرستان هرسین در غالب سلسله برنامه های گفتمان مهدویت و انتظار اقدام به برگزاری نشست هایی با این عنوان در سطح مدارس ، حوزه های علمیه خواهران و برداران و مساجد کرده است که از جمله این برنامه ها نشستی با حضور حجت الاسلام فلاح از اساتید مرکز تخصصی مهدویت در قم بود که در دبیرستان صدرا برگزار شد .

حجت الاسلام فلاح در این نشست ضمن بر شمردن شرایط فرد منتظر و آداب انتظار اظهار داشت : اگر انسانی چشم انتظار فردی باشد هر چه به آن لحظه موعود نزدیک می شود یک حالاتی به انسان دست می دهد که شما را وادار به انجام کارهایی برای مهیا کردن زمینه جهت دیدار آن فرد می کند .

وی در ادامه مراسم افزود: حال سؤال ما این است که به ما گفته اند منتظر آمدن امام زمان (عج) باشیم ، یعنی منتظر برپایی حکومت جهانی توسط دوزادهمین ولی خدا باشیم ، در این لحظه ما برای این محبوب ترین کارها یعنی انتظار چکار باید بکنیم .

استاد مرکز تخصصی مهدویت قم در پایان خاطر نشان کرد : راهکارهای متفاوتی در این زمینه وجود دارد که از جمله آن این است که از معصیت چشم پوشی کنیم و به درگاه خداوند اِنابه و توبه کنیم چرا که ما برای بهرمندی از امام زمان (عج) نیازمند پاک شدن هستیم و راه آن هم خواندن نماز و نماز شب خواندن است. 
ارسال نظرات