خبرهای داغ:
به همت بسیج سازندگی

برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی در شاهرود+تصاویر

همایش اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی سپاه شاهرود در کانون جوانان بسیج این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۴۶۲۳
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همایش اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی سپاه شاهرود با حضور بسیجیان و مسئولین بسیج سپاه در کانون جوانان بسیج این شهر برگزار شد.

در این همایش که با حضور قریب به 500 نفر از جمله فرمانده سپاه،مسئول بازرسی و مسئول بسیج سازندگی ناحیه شاهرود و فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها و مسئولین سازندگی حوزه ها و پایگاه ها و علاقمندان برگزار شد، دکتر حکمی نسب استاد دانشگاه پیرامون اقتصاد مقاومتی و اهمیت آن در جامعه مطالبی را بیان کرد.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در موضوع اقتصاد مقاومتی و درون زا و استحکام بخشی آن اظهار کرد: رهبری بارها و بارها در چند سال اخیر بر موضوع اقتصاد مقاومتی چه در خانواده و چه در جامعه و چه در سطح مسئولین تاکید داشته و دارند.

حکمی نسب افزود: اقتصاد مقاومتی از صرف جویی در خانواده و فرد آغاز می شود تا سطح کلان جامعه و استفاده از ظرفیت های ملی و انسانی و منابع معدنی در جهت استحکام درونی و تولید ملی است.

وی تاکید کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی با حضور همه مردم جامعه و مسئولین محقق می شود و باید همه در این زمینه تلاش کنیم و با وحدت و اتحاد بتوانیم این مهم را به ثمر برسانیم.

این استاد دانشگاه با اشاره به برخی نمونه های اسراف در جامعه و مقایسه آن با سایر کشورها گفت: ما باید فرهنگ سازی را از دل خانواده ها شروع کنیم و تلاش کنیم در این زمینه موفق باشیم و با تعمیم دادن به جامعه در این مسیر در رشد و بالندگی کشور کمک کنیم.

پخش دو کلیپ اقتصاد مقاومتی تهیه شد توسط بسیج سازندگی سپاه شاهرود و اجرای گروه تواشیح نوجوانان به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر و امام صادق(ع) از دیگر برنامه های این همایش بود.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار