خبرهای داغ:
دبیر جشنواره ابوذر گلستان؛

10 دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‎ای ابوذر در استان گلستان است‌

دبیر جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان با بیان اینکه ۱۰ دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره است، گفت: ۴ روز برای بررسی و داوری آثار جشنواره رسانه‎ای ابوذر در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۷۹۵۲۴۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، محمد رعیت عصر امروز در شورای قشر بسیج رسانه استان گلستان به اقدامات صورت گرفته  جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات نهایی اختتامیه مهم‌ترین کار است باید برنامه‎ریزی شود و از این منظر اختتامیه جشنواره رسانه‎ای ابوذر را به عنوان قله اقدامات این جشنواره دانست. امیدواریم با تلاش و همکاری شورای بسیج رسانه استان گلستان این قله بزرگ را به سربلندی فتح کنیم.

دبیر جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان از تشکیل چند کمیته در راستای برگزاری این اختتامیه خبر داد و افزود: در حال هم‌اندیشی هستیم که تیم نهایی داوری را تشکیل دهیم.

رعیت با بیان اینکه تا 10 دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره است، افزود: 4 روز برای بررسی و داوری آثار در نظر گرفته شده و اختتامیه جشنواره با حضور مسئولان استانی، خانواده شهدا، ایثارگران برگزار و جوایز توسط خانواده شهدا به برگزیدگان اهدا می‌شود.

دبیر جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان گفت: جشنواره رسانه‎ای ابوذر در استان گلستان با اهداف ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت و بهره‌مندی از ابزار رسانه و فرهنگ و هنر در انتقال آموزه‌ها و واقعیات دفاع مقدس،‎ ترویج ادبیات مقاومت و نقش شهدا در فرهنگ دفاع مقدس، هوشیاری و بصیرت‌افزایی در جامعه، تقویت روحیه خود باوری بین خبرنگاران انقلابی، افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه‌ها برگزار می‎شود.

وی افزود: علاقمندان می‎توانند  از تاریخ یک بهمن‌ماه 1394 تا 30 آذر‌ماه 1395 که آثارشان در یکی از نشریات و مطبوعات استان گلستان انتشار پیدا کرده را تا 10 دی ماه 1395 به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند. چهار شاخصه بکر بودن اثر، پرداختن خوب و مناسب، رعایت قواعد و ویراستاریی و رعایت فنون تخصصی قالب روزنامه‎نگاری از مولفه‎های ارزیابی کمیته داوران این اجلاسیه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار