خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان عنوان کرد

آزادی حلب از چنگال تروریست‌ها نتیجه «اشداءٌ علی الکفار»

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) گفت: آزادی کنونی حلب از چنگال تروریست‌های تربیت یافته آمریکا نتیجه «اشداءٌ علی الکفار» است، همان الگویی که پیامبر رحمت (ص)از ان بسیار استفاده می کرد.
کد خبر: ۸۷۹۵۳۴۶
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی در جمع کارکنان و سربازان سپاه ناحیه فامنین ضمن تبریک به مناسبت اعیاد ماه ربیع الاول اظهار داشت: سیاست داخلی و خارجی پیامبر(ص) متناسب با دیدگاه و راهکارهای قرآن بود و جرآت و جسارت را از دشمنان اسلام می‌گرفت.

وی با اشاره به ویژگی‌ها و سجایای اخلاقی پیامبر(ص) اظهار داشت: تواضع، فروتنی، تقدم در سلام و همنشینی و مهربانی با فقرا از جمله ویژگی‌های پیامبر گرامی اسلام(ص) است.

مسئول نمایندگی ولی درفقیه سپاه انصار الحسین(ع) همدان عنوان کرد: همه ما باید با الگوگیری از پیامبر(ص) «اشداء علی الکفار» و «رحماء بینهم» باشیم که این بهترین سیاست و تدبیر برای مسلمانان است.

وی ابراز داشت: آزادی کنونی حلب از چنگال تروریست‌های تربیت یافته آمریکا نتیجه همین «اشداءٌ علی الکفار» است، یعنی همان الگویی که پیامبر رحمت (ص)از آن بسیار استفاده می‌کرد.

گنجعلی با اشاره به شبهات بسیاری که درباره ولایت فقیه و همچنین پیامبر (ص) مطرح می کنند، تصریح کرد: این امر نیازمند مطالعه بیشتر و دشمن شناسی است و باید آماده هر گونه پاسخگویی به این شبهات باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات