خبرهای داغ:
هادی سیاسی سپاه ناحیه رزن:

مردم با خلق حماسه 9 دی بر فتنه مهر «باطل شد» زدند

هادی سیاسی سپاه ناحیه رزن گفت: بسیاری از خواص به حوادث سال 88 به عنوان فتنه نگاه نمی‌کردند و آن را در حد یک دعوای سیاسی می‌دانستند که بعد از واقعه عاشورا فتنه برای همگان محرز شد و در نهم دی ماه مردم با خلق حماسه بر فتنه مهر «باطل شد» زدند .
کد خبر: ۸۷۹۹۳۷۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

حسن جان محمدلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با اشاره به حماسه عظیم 9دی بیان کرد: زنده نگه داشتن حماسه 9 دی از اهمیت بالایی برخوردار است این روز مهم نشان از اوج بصیرت مردم بود ، بنابراین باید این روز مهم در تاریخ ماندگار شود.

وی گفت: هدف دشمن از ایجاد فتنه 88 براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که از فرصت انتخابات ریاست جمهوری ایران استفاده کرد و امروز نیز اگر از مسیر ولایت غافل شویم دشمن برنامه‌های خود را پیاده خواهد کرد.

این هادی سیاسی علت طولانی شدن دوران فتنه را بی بصیرتی بسیاری از خواص دانست و گفت: بسیاری از خواص به حوادث سال 88 به عنوان فتنه نگاه نمی‌کردند و آن را در حد یک دعوای سیاسی می‌دانستند که بعد از واقعه عاشورا فتنه برای همگان محرز شد که در نهم دی ماه مردم با خلق حماسه بر فتنه مهر «باطل شد» زدند .

وی در رابطه با لازمه جلوگیری از به وجود آمدن فتنه‌های دیگر گفت: لازمه این امر آن است که همه مردم گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری باشند و با این امر بصیرت خود را افزایش دهند و در نهایت از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنند.

محمدلو افزود: بسیج یک نهاد انقلابی بوده که در هر برهه ای از زمان که احساس خطر برای نظام کند وارد صحنه شده و کمک‌رسانی می کند، در فتنه 88 نیز بسیج در ابتدا نسبت به بصیرت افزایی مردم کوشید و در ادامه در برخورد و مقابله با اراذل و اوباش و عوامل فتنه ایفای نقش کرد .

وی خاطر نشان کرد: حماسه 9دی باعث دلگرمی و امید دوستداران و دلسوزان نظام مقدس جهوری اسلامی ایران در تمام دنیا شد و مردم به خوبی قدرت و جایگاه ولایت را در جامعه فهمیدند.

این هادی سیاسی ابراز داشت: همچنین 9دی مشت محکمی شد بردهان استکبار جهانی و افراد فریب خورده و خود فروخته داخلی که امید داشتند با کمک استکبار نظام را با مشکل روبرو کنند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار