خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان همدان به مناسبت ۹دی:

9دی حاصل ژرفای بصیرت و آگاهی ملت و منبعث از فرهنگ عاشوراست

در بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان همدان به مناسبت ۹ دی آمده است: نهم دی حاصل ژرفای بصیرت و آگاهی ملت و منبعث از فرهنگ عاشورا و حمیت مذهبی است.
کد خبر: ۸۷۹۹۵۷۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان همدان به مناسبت سالگرد حماسه ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«الْيَوْمَ يَئِسَ الَّذِينَ كَفَرُواْ مِن دِينِكُمْ فَلاَ تَخْشَوْهُمْ وَاخْشَوْنِ ..»

انقلاب اسلامی ایران در طول عمر با بركت و پر از عزت خویش مملو از حماسه‌های بی‌نظیر ملت رشید و ولایت مدار ایرا ن اسلامی می‌باشد كه همواره حماسه‌های غرورآفرینی را در تاریخ بشریت به ثبت‌ رسانده است. از جمله حماسه‌های بسیار گرانقدر ملت عزیر كشورمان، حماسه ۹ دی سال ۱۳۸۸ می‌باشد كه ملت بزرگوار و وفادار ایران عزیز ثابت كردند كه تحت هیچ شرایطی در حمایت و تبعیت از ولی فقیه كوتاهی نكرده و گوش به فرمان مقتدای خویش هستند.

روز ۹ دی به فرموده رهبرعزیز و فرزانه ی انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است . این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است . در ۹دی ماه مردم غیور ایران اسلامی نشان دادند که همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند، آنچنان که حضرت امام (ره) فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد».

نهم دی ماه سال ۸۸ به عنوان تجدید میثاق امت اسلامی ایران با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت است كه خود حاصل ژرفای بصیرت و آگاهی ملت و منبعث از فرهنگ عاشورا و حمیت مذهبی است و برگ زرینی دیگری است از دفتر پرافتخار و سراسر عزت تاریخ كشور ایران اسلامی که پیام ولایت‌مداری ملت بسیجی و قدرشناس را به جهانیان فریاد زد و مردم بصیر و انقلابی با حضور پرشكوه و یكپارچه در آن راهپیمایی عظیم نشان دادند كه توطئه‌ها و نقشه‌های استكبار جهانی و نوكران دست‌آموز او نخواهند توانست در ادامه راه شهدا و امام شهیدان خلل ایجاد كنند.

بسیج مهندسین عمران و معماری استان همدان ضمن اینكه سالروز حماسه پرافتخار ۹ دی را به رهبر معظم انقلاب - حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و ملت بزرگوار ایران تبریك عرض می‌نماید، اعلام می دارد؛ ملت شریف وشهادت طلب ایران اسلامی در یوم الله۹ دی به جهانیان و به‌خصوص اربابان نظام سلطه و چند چهره فتنه گر سال ۸۸، بار دیگریادآوری کرد که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آنها صف کشی کنند، نخواهند توانست بر عزم و اراده و ارادت این ملتبه دین و شریعت اسلام و ولایت فقیه کوچکترین خدشه ای وارد کنند و تمام قد در برابر فتنه آنهاخواهند ایستاد و مشت سنگینی را بر دهان آنان و استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان فرود خواهند آورد.

انتهای پیام/




ارسال نظرات
آخرین اخبار