خبرهای داغ:
رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان؛
رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان گفت: حماسه 9دی ، نماد عزت،استقلال و بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۹۹۶۵۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، موسی بی باک به مناست سالگرد حماسه نهم دی و روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت گفت: 9 دی حماسه مردمانی مقاوم و ولایتمدار است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلامی و آرمان های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشممن در برابر دین آنها بایستد، در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.
بی باک افزود: حماسه 9 دی سال 88، زمینه ساز بیداری اسلامی منطقه و واژگونی عمال دست نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی شد.
رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان تاکید کرد: حضور  حماسی مردم در راهپیمایی حماسه 9 دی سال 88 یک بار دیگر خاستگاه عاشورایی و ماهیت معنوی انقلاب را یادآور شد و پس از سی سال به جهانیان و عوامل کم خرد و فتنه گران داخلی و خارجی ثابت کرد که هنوز هم انقلاب و مردم انقلابی ، خون حسین، پیام حسین و مرام حسین ع را در بند بند وجود و لحظه لحظه عمر خویش حفظ نموده و هرلحظه که احساس وظیفه کنند با همان شور حسینی به میدان آمده و توطئه دشمن و فتنه ی فتنه گران را به خودشان بر می گرداند.
وی در پایان بیان داشت: انشاا... در 9دی سال 95 همانند ادوار گذشته کارکنان اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان به همراه جامعه کار و تلاش شهرستان دوشادوش دیگر مردم ولایتمدار در تجمع بزرگ 9دی حضوری پرشور و حماسی خواهند داشت.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها