نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

ریشه‌های فکری نیمه‌خشکی از فتنه ۸۸ در کشور باقی است/ایران اسلامی هیچ‌گاه به دیگران تکیه نخواهد کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: باید هوشیار باشیم چراکه همچنان ریشه‌های نیمه‌خشکی از فتنه ۸۸ باقی مانده است بنابراین باید امت مسلمین وحدت اسلامی را همواره حفظ کرده تا هرگز دشمن نتواند بر آنان مسلط شود.
کد خبر: ۸۸۰۰۳۸۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در مراسم نماز عبادی سیاسی کلانشهر اراک که در مصلای بیت‌المقدس این شهرستان برگزار شد با اشاره به جریان فتنه ۸۸ گفت: ۹ دی روز سرکوب فتنه و روز میثاق با ولایت است. خوشبختانه ملت ایران در این فتنه پیروز شدند و همه نقشه دشمنان نقش برآب شد.

وی افزود: این فتنه آزمایشی بود برای مسلمانان که افراد با خلاص را از افراد ناخالص جدا کرد چراکه هر کس با ایمان بود در برابر فتنه‌گران ایستادگی کرد و هرکس که بی دین و ایمان بود به جبهه فتنه گران گروید.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امروز متاسفانه دنیای اسلام شاهد فتنه‌های گوناگون زیادی است؛ آل‌سعود، گروه‌های تکفیری ئاعش، آمریکا، رژیم غاصب صهیونیسم و دیگر دشمنانی که قصد دارند به دنیای اسلام و شیعه ضربه هایی وارد کنند ولی کور خوانده‌اند ملت ایران همیشه هوشیار است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه عربستان آل‌سعود حامی منافع آمریکا و حیات رژیم غاصب صهیونیسم است، گفت: عربستان سالانه ۱۸۰۰ میلیارد بشکه نفت به فروش می‌رساند که از پول آن سلاح‌ تهیه و برای جنایت و کشتار مردم بی‌گناه استفاده می‌کند.

وی افزود: رسانه‌ها، علمای جهان اسلام، شرکت‌های دانش بنیان همه و همه باید هوشیار باشند و اجازه ندهند که دشمنان ضربه‌ای به ملت اسلامی وارد کند. متاسفانه دنیای اسلام گرفتار غده سرطانی اسرائیل است که از همه توان خود برای ضربه زدن به اسلام استفاده می کند تا اسلام را از بین ببرد؛ همه باید هم‌سو و با همکاری هم اتحاد و انسجام جهان شیعه و سنی را حفظ کنیم و مراقب باشیم و دشمنای که درصدد از بین بردن این اختلاف هستند را اجازه ندهیم به این هدف خود دست پیدا کنند.

میثاق امت و ولایت در حماسه ۹ دی متجلی شد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: حماسه ۹ دی‌ماه ۸۸ پیام‌هایی به همراه داشت. یکی از این پیام‌ها بیعت مجدد مردم با رهبری و ولایت است دیگر پیام این حماسه، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی بود که به جهانیان ثابت شد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه فننه گران تقلب در انتخابات را بهانه کردند و کشور را به آشوب کشیدند. در فتنه آن سال دشمنان خارجی و داخلی سوء استفاده‌های زیادی از این آشوب‌ها کردند همه دشمنان از جریانات شکل گرفته در کشور ما خرسند بودند اما با حماسه‌ای که ملت ایران خلق کرد جواب دندان شکنی به همه آنها داده شد.

وی افزود: فتنه گران در عاشورای حسینی با ریختن در خیابان‌ها و بی‌حرمتی به امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) امنیت را در کشور ایجاد کردند ولی ملت هوشیار ایران با بصیرت و فتنه شناسی به به موقع و با شعار ما دست از انقلاب بر نخواهیم داشت جواب کوبنده‌ای به فتنه‌گران داخلی و خارجی دادند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: ملت ایران با رهبری مقام معظم رهبری و اتحاد و انسجام ملت هوشیار به پیروزی رسید بایستی قدردان این امنیت باشیم.

ایران اسلامی هیچ‌گاه به دیگران تکیه نخواهد کرد

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: ملت ایران اسلامی هیچ گاه به دیگران تکیه نخواهد کرد و تحت تاثیر هیچ حرفی قرار نخواهد گرفت چراکه خود اقتدار و عزت و شرف دارد و رهبری مانند امام خامنه‌ای سکانداری این نظام را بر عهده دارد.

وی افزود: اگر چه فتنه ۸۸ ضرر و زیان‌های زیادی را به ایران اسلامی زد ولی خروجی خوبی داشت. ما از این فتنه تجربه‌های زیادی کسب کردیم. حالا هم عناصر اصلی فتنه به جای طلبکاری باید با گفتن غلط کردیم از مردم عذرخواهی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه امروز با هوشیاری کم‌نظیر مردم اصل فتنه از بین رفته است، گفت: اما باید هوشیار باشیم که همچنان ریشه‌های فکری نیمه‌خشکی از این فتنه باقی مانده است. هر کسی که در مسیر تفرقه حرکت کند، کار حرامی انجام داده است بنابراین باید امت مسلمین وحدت اسلامی را همواره حفظ کنند و اگر امت اسلامی امت واحده باشند دشمن هیچ‌وقت نمی تواند هیچ تسلطی بر آنها داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امیدواریم که سرزمین اشغالی فلسطین نیز در آینده نه چندان دور مانند حلب آزادی خود را به دست آورد و روزی برسد که شورای امنیت نیز اجازه شهرک سازی را به آنها دهد.

بسیاری از هزینه‌های ارزی کشور غیرضروری است

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیاری از هزینه‌های ارزی کشور غیرضروری است، ادامه داد: این هزینه‌ها باید حذف شود، چراکه ارز کشور عزت و اقتدار ما است.

وی افزود: اگر همه مردم ۳۰ درصد هزینه‌های خود را کاهش دهند قطعا بیشتر مشکلات حل می شود و اقتصاد مقاومتی با این صرفه جویی ها در کشور عملی خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار