جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان:

رسانه‌های داخلی مردم را با ارزش‌های انقلاب آشنا کنند

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان نقش رسانه در جنگ نرم دشمن را مهم عنوان کرد و گفت: ۱۱۵ رسانه خارجی علیه نظام انقلاب اسلامی تبلیغ می‌کنند و رسانه‌های داخلی باید مردم را با ارزش‌های انقلاب آشنا کنند.
کد خبر: ۸۸۰۱۳۵۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه گیلان ؛ سردار مهدی کاظمی‌پور در مراسم افتتاح کانون بسیج رسانه شهرستان رضوانشهر اظهار  داشت: رضوانشهر نخستین ناحیه‌ای بود که بسیج رسانه در جهت هدایت و روشنگری در آن گام برداشت.

وی ضمن گرامیداشت شهدای دفاع مقدس و 8 هزار شهید استان گیلان اظهار کرد: شهدای مدافع حرم موجب عزت مسلمان در تمام دنیا شدند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان 9 دی را یوم الله عنوان کرد و گفت: تهدیدات زیادی را پشت سر گذاشتیم و ملت در جهت خنثی‌سازی این تهدیدات نقش اساسی داشتند.

کاظمی‌پور با بیان اینکه فتنه 88 مربوط به انتخابات 88 نبود تصریح کرد: این فتنه از ده سال قبل برای ضربه زدن به نظام انقلاب اسلامی طراحی شده بود و عده‌ای نیز در این فتنه فریب خوردند.

وی انتخابات را تنها بهانه‌ای برای آغاز فتنه دانست و بیان کرد: دشمنان اصل نظام و استقلال جمهوری اسلامی را مورد هدف قرار داده بودند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی نظامی با اقتدار است عنوان کرد: در روز تاسوعا و عاشورا فتنه‌گران در سال 88 به عاشورا و مقام امام حسین(ع) توهین کردند.

کاظمی‌پور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با مدیریت الهی فتنه را کنترل کرد بیان کرد: مقام معظم رهبری این بحران را مدیریت کردند و با روشنگری مقام معظم رهبری حماسه 9 دی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی هر سال باید مرور شود تاکید کرد: باید این حماسه برای نسل جوان بیان شود تا با ابعاد مختلف انقلاب اسلامی ملت ایران بیشتر آشنا شوند.

کاظمی‌پور نقش رسانه در جنگ نرم دشمن را مهم عنوان کرد و گفت: 115 رسانه خارجی علیه نظام انقلاب اسلامی تبلیغ می‌کنند و رسانه‌های داخلی باید مردم را با ارزش‌های انقلاب آشنا کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه باید از خون شهدا پاسداری کنیم خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید ارزش‌های شهدا را برای مردم معرفی کنند.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی و بصیرتی سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد و گفت: این دوره‌ها با حضور خبرنگاران این استان با هدف ارتقای سطح سواد رسانه‌ای و پدافند غیرعامل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات