خبرهای داغ:
در حال برگزاری است؛

طرح حیات پویا در مدارس بندرترکمن /تصویر

با هدف نشاط و شاداب سازی دانش آموزان در زنگهای تفریح طرح حیاط پویا در سراسرمدارس بندرترکمن در حال برگزاری است
کد خبر: ۸۸۰۲۸۲۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

طربه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گلستان رییس آموزش وپرورش بندرترکمن با اشاره به این مطلب افرود:با اولویت مدارس ابتدایی در اجرای این طرح تلاش می‌شود با متناسب سازی فضای حیاط مدارس از طریق رنگ آمیزی، نصب وسایل کم هزینه و بی‌خطر برای دانش‌آموزان، در آن‌ها برای فعالیت بدنی انگیزه و علاقه ایجاد شود.

مسعودبیدلی نامنی ضمن بازدیداز نحوه اجرای طرح حیاط پویا درآموزشگاه فرزانگان تصریح کرد: اين طرح، زمینه مناسب را براي ساماندهی فعالیتهای دانش آموزان در ساعات تفریح فراهم مي آورد، تا به اين وسيله دانش آموزان ضمن انجام فعالیتهای بدنی ساده در حداقل زمان ممکن از فواید و اثرات ورزش و بازی بهره مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: ازجمله اهداف اجرای این طرح کاهش فقرحرکتی ، پیشگیری ازناهنجاری های اسکلتی ،غنی سازی اوقات فراغت، ایجادانگیزه برای تحرک وفعالیت دانش آموزان وارتقاء سطح سلامت وشادابی دانش آموزان می باشد.

نامنی با بیان اینکه اجرای طرح حیات پویا  از2سال گذشته  درمدارس شهرستان ایجادشده تاکید کرد: پرش ارتفاع ، جنگ گنجشکها ، گوشه گوشه ، پرش طول ، لی لی و هنر پرتاب منتخبی از بازیهای طرح حیاط پویاست که در آن دانش آموزان ضمن ایجاد محیطی شاد و با نشاط از فضا و جو صمیمی مدرسه در کنار سایر همسالان خود استفاده نموده و با روحیه ای مضاعف به تحصیل می پردازند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها