خبرهای داغ:
نشست صمیمی باخانواده معظم شهداو ایثارگران؛

دیدار با خانواده های معظم شهدا،جانبازان وایثارگران در اشکفتک

در ادامه دیدار ازخانواده های معظم شهداء،رزمندگان اسلام،جانبازان وایثارگران در اشکفتک؛ جمعی ازمسئولین پایگاه ابوذر غفاری،هیأت رزمندگان اسلام به دیدار این عزیزان شتافتند.
کد خبر: ۸۸۰۳۸۲۷
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛دراین دیدار ها که روحانیون مساجد جمعی از اعضاء هیأت رزمندگان اسلام و پایگاه مقاومت ابوذر غفاری اشکفتک حضور داشتند،از خانواده های معظم شهیدان"معلم شهید مجیدبیاتی"،"سیدمهدی وسیدرحمان علوی"،"سیدجلال علوی"و جانبازان و ایثاگران گرانقدر "علی بیاتی"،"سیدتقی علوی"،"علیرحم" و "سهراب عباسپور "تجلیل شد.

در این نشست صمیمی خانواده معظم شهدا ، همچنین جانبازان و رزمندگان خاطراتی از زمان جنگ بازگو کردند و از جانفشانی شهدا ،ایثارگران،رزمندگان و صبر و استقامت پدران و مادران شهدا برای دفاع از اسلام ناب و حفظ این خاک و مرز و بوم قدردانی کردند و اعلام داشتند ماباید با بالا بردن بصیرت و پیروی از فرمایشان رهبر معظم انقلاب ادامه دهنده راهشان شهدا باشیم وجلو دشمن نفوذ را بگیریم.

بهره مندی از سخنان علما، تجلیل ازخانواده های معظم شهدا،ایثارگران،جانبازان و رزمندگان، بیان خاطرات ورشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس ،تقدیم عکس حرم حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و گرفتن عکس دسته جمعی از دیگر برنامه های این دیدار ها بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار