خبرهای داغ:
امام جمعه رزن:

غربی‌ها برای راه‌اندازی فتنه جدید در خیال باطل سیر می‌کنند/ ملت ما بیدار است

امام جمعه رزن گفت: اگر غربی‌ها فکر می کنند با ایجاد تفرقه بین مردم و سران قوا می توانند فتنه جدیدی به راه بیندازند در خیال باطل سیر می کنند، چراکه ملت ما بیدار است و همیشه در صحنه بوده و نمی گذارد افکار پلیدشان را پیاده کنند.
کد خبر: ۸۸۰۳۸۵۵
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده در جمع مردم رزن اظهار داشت: دو چیز باعث رستگاری انسان می‌شود که اولی تقوا و دومی وجود اهل بیت(ع) است.

وی افزود: برخی فکر می‌کنند ‌تقوای الهی فقط شامل مسائل عبادی همچون روزه و نماز می شود در حالی که تقوا فراتر از این معناست، تقوا شالوده و چکیده مجموعه اعمالی است که انسان را در مسیر الهی و خداپسندانه قرار می دهد و هر کسی تقوای الهی پیشه کند یقینا رستگار خواهد شد و در غیر این صورت عاقبتی جز هلاکت ندارند، در تاریخ افراد و ملت‌های بسیاری همچون قوم لوط، ثمود و حکومت پهلوی و ... را می بینیم که از بی تقوایی به هلاکت رسیده اند.

امام جمعه رزن گفت: دنیا همچون دریاست و تقوا کشتی نجات بر روی این دریا، کسانی که بر کشتی تقوا سوار شوند نجات یافته و به سلامت به ساحل رستگاری خواهند رسید و کسانی که از این کشتی فاصله بگیرند غرق خواهند شد.

وی در رابطه با اهل بیت(ع) گفت: دومین راه نجات نیز محبت و مودت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و تسلیم و مطیع ایشان بودن در هر مسئله ای است، در حدیث ثقلین نیز به این مسئله اشاره شده و می‌فرماید هر کسی به قرآن و اهل بیت(ع) تمسک جوید گمراه نخواهد شد.

مولازاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مسائل سیاسی و روز کشور گفت: اگر غربی‌ها فکر می کنند با ایجاد تفرقه بین مردم و سران قوا می توانند فتنه جدیدی به راه بیندازند و یا اینکه فرش قرمزی از طرف مردم و حکومت ما برای آنها پهن خواهد شد در خیال باطل سیر می کنند، چراکه ملت ما بیدار است و همیشه در صحنه بوده و نمی گذارد افکار پلیدشان را پیاده کنند.

وی بیان کرد: بنده افتخار می کنم که سرباز ولایت هستم و در تمام مسائل کشور تابع رهبری هستم و فرمایشات ایشان را فصل الخطاب خود قرار خواهم داد.

امام جمعه رزن ادامه داد: ‌نظر بنده در رابطه با افراد هم نظر رهبری و مردم است، افرادی که خط قرمز رهبری و نظام را زیر پا بگذارند و در مقابل رهبری موضع بگیرند دشمن هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات