خبرهای داغ:
با حضور فرمانده سپاه ناحیه و فرماندار شهرستان یک کاروان از زائران امام رضا (ع) در قالب طرح مهر درخشان از شهرستان هرسین به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۰۶۷۱۱
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین، با حضور فرمانده سپاه ناحیه و فرماندار شهرستان یک کاروان امام رضا (ع) در قالب طرح مهر درخشان از هرسین به مشهد مقدس اعزام شدند.

 

سرهنگ محمّدی فرمانده سپاه ناحیه در مراسم بدرقه این کاروان اظهار داشت: این طرح با همکاری آستان قدس رضوی و سپاه پاسداران صورت گرفته است.

 

وی افزود از ابتدای اجرای این طرح تا کنون 10 کاروان به مشهد مقدس اعزام شده اند که این موضوع می تواند بازخورد معنوی خوبی در جامعه داشته باشد.

 

در ادامه شاه آبادی فرماندار هرسین در این مراسم ضمن تشکر از برگزار کنندگان این برنامه اظهار داشت: قطعاً پدران ما قبلاً وقتی می خواستند به زیارت بروند با امکانات محدود به این سفر می رفتند ولی امروز رفت و آمدها تسهیل شده است امّا علی رغم این موضوع این کاروان رنگ و بوی همان سفرها را دارد.

 

وی در پایان افزود: با وجود اعزام این تعداد افراد و وجود اقشار مختلف جامعه و رده های سِنی مختلف این موضوع می تواند اثر معنوی خوبی بر جای بگذارد. 
ارسال نظرات