خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه گفت: تمام دستورات دینی برای این است که انسان سالم بماند و وجود خود را حفظ نماید و هر خطیب و مُبلغی اوّل باید به فکر اصلاح و تربیت خود باشد بعد دیگران را موعظه کند و تا خود عامل به حرفی که می زند نباشد سخنش تاثیری ندارد.
کد خبر: ۸۸۰۹۱۹۷
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین، حضرت آیت الله مصطفی علماء در جمع طلاب مدارس علوم دینی خواهران و برادران شهرستان هرسین تاکید کرد: تمام دستورات دینی برای این است که انسان سالم بماند و وجود خود را حفظ نماید و هر خطیب و مُبلغی اوّل باید به فکر اصلاح و تربیت خود باشد بعد دیگران را موعظه کند و تا خود عامل به حرفی که می زند نباشد سخنش تاثیری ندارد.

 

 

در ابتدای این مراسم حجّت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور نماینده ولی فقیه در استان گزارشی از عملکرد حوزه های علمیه شهرستان ارائه کرد.

 

 

آیت الله مصطفی علماء با بیان اینکه خداوند متعال به حضرت موسی (ع) می فرماید که ای موسی زبانت را پشت قلبت قرار بده افزود: کلام انسان ارزشمند است و باید منشأ اثر باشد به خصوص برای ما طلبه ها که وظیفه خطیری در ابلاغ مسائل دینی به مردم را داریم.

 

 

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ذکر الهی بسیار مهم است و انسان باید همواره با تمام وجود بیاد خداوند باشد تا از گزند وسوسه های شیطانی در امان بماند که اگر ذهن انسان با یاد خداوند گره بخورد فضای روحی و زندگی اش معنوی و خدایی می گردد.

 

 

آیت الله مصطفی علماء در ادامه اظهار داشت: باید قدر وقت و عمر خود را بدانید و همواره در راه تحصیل و تهذیب نفس تلاش و کوشش کنید.

 

 

وی در پایان افزود: تمام دستورات دینی برای این است که انسان سالم بماند و وجود خود را حفظ نماید.
ارسال نظرات