خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب باتاکیدبر لزوم حمایت مسئولین از رسانه های خبری شهرستان گفت: اصحاب رسانه درآگاهسازی و اطلاع رسانی به جامعه نقش بسیار مهمی دارند که لازم است دراین عرصه اصل صداقت رارعایت کنند.
کد خبر: ۸۸۱۱۵۹۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، حجت الاسلام والمسلمین جواد فاطمی نسب در این دیدار ضمن تقدیر از دفتر خبر این شهرستان گفت: بدون شک نقش و تأثیر رسانه های خبری و اهمیت ویژه این رسانه ها بر هیچکس پوشیده نیست.

 

وی اذعان کرد: امروزه در تمام دنیا و جوامع آحاد مختلف مردم بر اساس اخبار و اطلاعاتی که منتشر می گردد ، برنامه های زندگی و اجتماعی خود را پیش می برند و آگاهی از روند اتفاقات خوب و بدی که رخ می دهد یکی از درخواستهای مهم مردم جامعه است.

فاطمی نسب اظهارداشت: در این میان ، خوشبختانه دفتر خبر شهرستان سرپلذهاب دارای روند اجرایی بسیار خوبی در انتشار اخبار مهم و موثق در سطح شهرستان و حتی در سطح سایر شهرستانهای همجوار می باشد و این مهم جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

 

وی با توجه به خدمات و فعالیتهای شبانه روزی این نهاد خبری گفت: امید است که با عنایت سایر مسئولین بتوان راه را برای فعالیت هر چه بیشتر دفتر خبر شهرستان هموار نمود و در سایه عنایات پروردگار در مسیر معنوی رسالت خود،همچون سنوات گذشته گامهای مؤثری بردارند.

 

شهرستان سرپلذهاب با 90هزارتن جمعیت درغرب استان کرمانشاه دارای 48 کیلومتر مرز مشترک با کشورعراق می باشد.


ارسال نظرات