خبرهای داغ:
به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد ؛

همایش گفتمان انقلاب اسلامی در دبیرستان تیز هوشان گرگان

همایش گفتمان انقلاب اسلامی در دبیرستان شهید بهشتی تیز هوشان گرگان به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۷۴۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ در همایش گفتمان انقلاب اسلامی که در دبیرستان شهید بهشتی تیز هوشان گرگان به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر اظهار کرد : ماهیت انقلاب ما اسلامی است و باید به عنوان یک مسلمان رفتار ما بر اساس آموزه های دینی باشد.
وی درادامه گفت  : ما در جنگ نرم قرار داریم و در این جنگ هم تبادل و هم تهاجم فرهنگی وجود دارد.
مهاجر اذعان کرد : موج اسلام خواهی در کشور های اروپایی و امریکایی با استقبال روبرو شده است و امروز اگر رئیس جمهور امریکا مانع از ورود بعضی از کشورهای مسلمان به ویژه ایران به خاک خود می شود به خاطر این است که نمی تواند با موج اسلام خواهی مردم خود مقابله کند.
فرمانده سپاه ناحیه گرگان ادامه داد : پیامبر گرامی اسلام مبادی آداب اسلامی بود و بر دلها حکومت می کرد و اگر مردم ما هنوز هم پای آ رمانهای انقلاب ایستادگی می کنند برای این است که ولی فقیه استمرار حرکت انبیاء می باشد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا دشمن علیه سپاه پاسداران هجمه وارد می کند گفت : سپاه پاسداران عملکرد بسیار خوبی را از اول انقلاب تا کنون داشته است و دشمن این را بر نمی تابد به همین منظور با هجمه و خدشه وارد کردن به سپاه به دنبال این است که ابهت این نهاد مقدس را در نزد مردم ایران بشکند.
مهاجر در پایان ابراز داشت : دشمن به دنبال این است که ذهن و افکار جوان ما  را با القائات و شبهات فراوان پر کند و او را از مسیر الهی خارج سازد لذا باید به منابع صحیح مراجعه کنیم تا دچار غفلت نگردیم.
گفتنی است دانش آموزان بسیجی همچنین سرودی را به مناسبت دهه گرامی فجر اجرا کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها