خبرهای داغ:
سراینده شعر انقلاب کودک و نوجوان تأکید کرد

ضرورت معرفی ایثارگری‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل‌های جدید

سراینده شعر انقلاب کودک و نوجوان با اشاره به ضرورت معرفی ایثارگری‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل‌های جدید گفت: این وظیفه تمامی ملت ایران است که ایثارگری‌ها و رشادت‌های مردم در آن دوران را به کودکان و نوجوانان انتقال دهند و هنرمندان و هنرآوران نیز باید این مسئولیت را به دوش بکشند.
کد خبر: ۸۸۱۸۰۷۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

زهرا آقامیرزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: خلأ و نبود شعر کودک و نوجوان در سال‌های قبل و در دوران کودکی بنده یکی از دلایل عمده ای بود که به سرودن اشعار کودک و نوجوان پرداختم.

وی هدف خود در سرودن اشعار انقلاب را قدردانی از ایثارگری‌های شهدای دفاع مقدس عنوان کرد و بیان داشت: این وظیفه تمامی ملت ایران است که ایثارگری‌ها و رشادت‌های مردم در آن دوران را به کودکان و نوجوانان انتقال دهند و هنرمندان و هنرآوران نیز باید این مسئولیت را به دوش بکشند.

سراینده شعر انقلاب کودک و نوجوان با اشاره به ضرورت معرفی ایثارگری‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل‌های جدید تصریح کرد: امیدوارم با قدردانی از شهدای دفاع مقدس در این عرصه قدم برداریم که همان آرزوی عمیق من همین است که به این توفیق دست پیدا کنیم.

وی به اشاره به سروده‌های خود در حوزه انقلاب گفت: خوشبختانه در عرصه شعر انقلاب به افتخاراتی نائل آمدم که از جمله آن شعر و خاطره انقلاب اسلامی در نشریه‌های مختلف به چاپ رسید و در چند مسابقه شعر حائز رتبه شده‌ام.

آقامیرزایی جایگاه شعر انقلاب را خوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: آن چیزی را که در زمینه شعرانقلاب انتظار داریم شاهد هستیم و در این بعد بیشتر از ابعاد دیگر به آن توجه می شود.

وی یادآور شد: ما با قشر کودک و نوجوان که با اشعار خود با آنها سر و کار داریم بسیار ارتباط با دفاع مقدس و انقلاب ندارند و آن شناختی که انتظار است، ندارند اما خوشبختانه شاعران و نویسندگان به خوبی توانسته اند به این امور بپردازند و ازعهده آن به خوبی برآمده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات