خبرهای داغ:
کارشناس اقتصادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسدآباد مطرح کرد

پرداخت 115 میلیون تومان تسهیلات ایجاد کارگاه تولید چیپس میوه در اسدآباد

کارشناس اقتصادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسدآباد از پرداخت 115 میلیون تومان تسهیلات برای ایجاد پنج کارگاه تولید چیپس میوه در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۴۷۸۲
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

امید احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: سال گذشته شهرستان اسدآباد به دلیل برخورداری از باغ های میوه از سوی سازمان بسیج سازندگی برای جلوگیری از هدر رفت محصولات به عنوان قطب چیپس میوه معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه باغداران محصولات تولید شده را بصورت خام به فروش می رسانند از سود زیادی بهره نمی‌برند و گاهی اوقات نیز پیش آمده که کسی محصولاتشان را خریداری نکرده و باغداران دچار ضرر و زیان شده‌اند.

این کارشناس اقتصادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسدآباد اظهار داشت: انتخاب شهرستان اسدآباد به عنوان قطب چیپس میوه یک انتخاب کارشناسی شده است که هدف آن حمایت از باغداران و ایجاد اشتغال بود.

وی تصریح کرد: در همین زمینه سال گذشته دو دوره کلاس آموزشی با حضور 40 نفر در زمینه چیپس میوه برگزار شد.

احمدی بیان داشت: بسیج سازندگی اسدآباد در سال گذشته به 5 نفر از متقاضیان که شرایط دریافت تسهیلات را داشتند 115 میلیون تومان تسهیلات جهت راه اندازی کارگاه پرداخت کرد.

وی افزود: این افراد موفق شده اند علاوه بر اشتغالزایی برای خود، 12 نفر دیگر را نیز بصورت مستقیم در کارگاه های تولید چیپس میوه به کارگیری کنند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات