خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند خبر داد

۲۵ میلیارد تومان سهم نهاوند از طرح‌های ملی

فرماندار نهاوند گفت : ۸۵ درصد درآمد عمومی کشور برای طرح های ملی استفاده می شود که اگر شهرستانی از این طرح ها استفاده نکند مطمئناً ضرر خواهد کرد و سهم شهرستان نهاوند از این طرح ۲۴ تا ۲۵ میلیارد تومان است .
کد خبر: ۸۸۴۵۷۸۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند در شورای اداری شهرستان نهاوند ضمن تبریک اعیاد ماه رجب ظهار داشت: دولت کارهای خوبی در این سال‌های اخیر انجام داده است اما به خوبی آن را اطلاع رسانی نکرده اند ولی حجم زیادی از مشکلات دولت برطرف شده است .

وی افزود : تخصصی ترین کار دولت بنا بر منویات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی و همچنین تولید و اشتغال است که ما در شهرستان نهاوند فرصت های بسیار خوبی در این خصوص داریم و باید این فرصت ها را مغتنم شمرده و مشکل اشتغال را در شهرستان بر طرف کنیم .

فرماندار نهاوند در ادامه گفت : ۸۵ درصد درآمد عمومی کشور برای طرح های ملی استفاده می شود که اگر شهرستانی از این طرح ها استفاده نکند مطمئناً ضرر خواهد کرد و سهم شهرستان نهاوند از این طرح ۲۴ تا ۲۵ میلیارد تومان است .

وی با توجه به اینکه جذب سرمایه گذار یک رقابت است، گفت : از فرصت ها برای جذب سرمایه گذار استفاده کنید تا شهرستان به سمت و سوی پیشرفت وتوسعه برود.

حمیدوند تصریح کرد: اگر هر کس یک قدم در راستای پیشرفت شهرستان به جلو بر دارد به هدف نهایی خواهیم رسید و مشکلات هم از میان برداشته خواهد شد .

انتهای پیام/


ارسال نظرات