خبرهای داغ:
امام جمعه موقت همدان:

کاندیداها از وعده‌های مشکوک پرهیز کنند

امام جمعه موقت همدان گفت: کاندیداها از وعده های مشکوک پرهیز کنند و حرف هایی که نتوانند به آن عمل کنند نگویند.
کد خبر: ۸۸۴۹۹۹۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها از مسائل مهم در پیش رو است که آرای مردم در آن بسیار سرنوشت ساز است.

وی افزود:اگر مسئولی بر سر کار می آید و نمی تواند مطالبات مردم را به خوبی برآرده کند علتش این است که مردم در زمان انتخاب آن فرد، دقت لازم و کافی را انجام نداده اند.

امام جمعه موقت همدان تاکید کرد: مردم باید با بصیرت و بینش عمیق و با توجه به رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری در انتخابات شرکت و در سرنوشت کشور خود سهیم باشند و حضور گسترده داشته باشند.

موسوی اصفهانی گفت: درک اهمیت انتخابات بسیار مهم است و مردم نباید نسبت به سرنوشت خود بی اعتنا باشند و همه باید به پای صندوق های رای بروند تا انقلاب اسلامی و اسلام در برابر دشمنان سربلند باشند.

وی یادآو شد:رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود در روز ارتش، انتخابات را مایه عزت و روسفیدی ملت ایران در مقابل دیگر ملت ها عنوان کردند بنابراین باید باحضور پرشور در انتخابات عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی را رقم زنیم.

وی گفت: مردم مومن و ولایتمدار همدان به رهبر معظم انقلاب قول می دهند که در این انتخابات نیز همچون دوره های گذشته به طور چشمگیر شرکت خواهند کرد.

رئیس حوزه علمیه همدان با اشاره به رهنمودهای امام راحل در کتاب صحیفه نور در خصوص شرکت در انتخابات گفت: پیروی از احکام اسلام، دلسوز و خدمتگزار ملت بودن، اعتقاد و التزام به قوانین اسلام، تواضع در مقابل قانون اساسی و پیروی از ولایت فقیه را از مهمترین خصوصیات یک کاندیدای اصلح برشمرد.

موسوی اصفهانی تاکید کرد: تخریب و توهین در بین کاندیداها نباید مشاهده شود و کاندیداها نباید اجازه تهمت و تخریب رقبا را به طرفداران خود بدهند.

وی گفت: کاندیداها از وعده های مشکوک پرهیز کنند و حرف هایی که نتوانند به آن عمل کنند نگویند.

وی همچنین بر حفظ شئونات اسلامی در فروشگاه ها و مغازه ها تاکید کرد و نسبت به بدحجابی برخی بانوان فروشنده در مغازه ها و فروشگاه ها تذکر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات