خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

بصیرت عمومی مردم تامین‌کننده سلامت انتخابات است

جانشین سپاه ناحیه اسدآباد یکی از شاخص‌های کاندیدای اصلح را انقلابی بودن عنوان کرد و گفت: بصیرت عمومی مردم یکی از عوامل تامین کننده سلامت انتخابات است.
کد خبر: ۸۸۴۹۵۹۸
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ امیدعلی الیاسی در نشست روشنگری که با حضور خواهران روستای بادخوره برگزار شد، بیان کرد: بصیرت عمومی مردم یکی از عوامل تامین کننده سلامت انتخابات است.

وی در خصوص اهمیت انتخابات و راهبردهای اصلی نظام در انتخابات 96 از دیدگاه مقام معظم رهبری افزود: این راهبردها شامل حضور حداکثری در انتخابات و حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی و عمل به مر قانون و پایبندی به نتیجه انتخابات و همچنین شاخص های کاندیدای اصلح است.

جانشین سپاه ناحیه اسدآباد در ادامه به وظایف بسیجیان در راستای انتخابات اشاره کرد و گفت: مسئولیت‌ها در نظام اسلامی امانت‌های مردم در دست مسئولین است که باید به اهلش سپرده شود و راهکار سپردن این امانت‌ها به اهلش شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح است.

وی یکی از شاخص‌های کاندیدای اصلح را انقلابی بودن عنوان کرد و ابراز داشت: با توجه به شرایط پیچیده کنونی انقلاب که رهبر معظم آن را مشابه شرایط مدینه النبی در جنگ احزاب می‌داند و همچنین با توجه به آخرین مرحله از جنگ نرم دشمن یعنی نفوذ، ما باید کاندیدایی را انتخاب کنیم که انقلابی باشد.

الیاسی عنوان کرد: باید کاندیدایی را انتخاب کرد که پایبند به شاخص های انقلابی گری که رهبر معظم انقلاب فرمودند باشد، دشمن را بشناسد، شیوه‌ها و روش‌های دشمنی دشمن را بشناسد و از دشمن تبعیت نکند.

وی با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات خاطرنشان کرد: به طور قطع با انتخاب فرد انقلابی، دشمنان در این مرحله نیز شکست خواهند خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات