خبرهای داغ:
مسئول علمی و فرهنگی سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان عنوان کرد

برگزاری اردوهای بسیج دانش‌آموزی با هدف رشد انقلابی دانش‌آموزان

مدیر علمی سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان با اشاره به برگزاری اردوهای دانش‌آموزی به همت بسیج دانش‌آموزی گفت: این اردوها در راستای ایجاد بستر مناسب برای رشد انقلابی دانش آموزان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۱۶۵۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری اردوهای دانش‌آموزی به همت بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: این اردوها در راستای ایجاد بستر مناسب برای رشد انقلابی دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین به منظور آشنایی دانش آموزان مدارس سمپاد با بسیج دانش آموزی و در راستای ایجاد بستر مناسب برای رشد انقلابی دانش آموزان، اولین اردوی یک روزه ویژه دانش آموزان مدارس سمپاد به دو شکل اردویی و همایشی برگزار شد.

مسئول علمی و فرهنگی سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان افزود: در قسمت همایش برنامه‌های متنوعی برای این دانش آموزان تدارک دیده شده بود که این برنامه ها شامل سخنرانی در خصوص مسائل تربیتی و آسیب‌های اجتماعی فضای مجازی است.

وی گفت: برنامه‌های فرهنگی این اردو شامل سرود همخوانی، بیان خاطرات و دستاوردهای علمی خلبانان جوان و مسابقات فرهنگی پیش بینی شده بود.

جعفری افزود: در بخش اردویی این برنامه، بازدید گروهی این دانش‌آموزان از رصد خانه و باغ موزه دفاع مقدس برنامه ریزی شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه این برنامه همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) برگزار شد، سعی شده که برنامه‌هایی جذاب، شاد و در راستای آشنایی بیشتر دانش آموزان با دستاوردهای علمی- فناوری و تقویت روحیه خودباوری باشد.

مسئول علمی و فرهنگی سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان در پایان سخنانش اظهار کرد: به منظور تقویت برنامه ها، مشارکت جدی بین سازمان بسیج دانش آموزی استان با اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان صورت گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات