خبرهای داغ:

راه‌یابی دو ورزشکار بسیجی ملایر به مسابقات جهانی پاورلیفتینگ روسیه

فرشید جعفری و علی نجفی از اعضای بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ملایر به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ راه یافتند و خواستار حمایت مسئولین برای حضور در این مسابقات شدند.
کد خبر: ۸۸۵۲۴۸۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، فرشید جعفری و علی نجفی از اعضای بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ملایر به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ راه یافتند.

فرشید جعفری در این خصوص در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: در اسفند ماه سال۹۵ در انتخابی تیم ملی که در شهرستان تاکستان با حضور ۲۸ استان برگزار شد، شرکت کردیم.

وی افزود: در این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی توانستیم جواز حضور در مسابقات جهانی را که در خرداد ماه سال جاری در کشور روسیه برگزار می شود به دست آوریم.

این ورزشکار بسیجی با اشاره به عدم حمایت مسئولین و با بیان اینکه تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است، گفت: برای اعزام به این مسابقات تقاضای حمایت از مسئولین شهرستان ملایر را داریم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون رکورد ما از رکورد جهانی بالاتر است، گفت: در صورت اعزام می توانیم مقام جهانی را نیز کسب کنیم و این اولین تیم ملی پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران است که در مسابقات جهانی شرکت می کند.

علی نجفی نیز در ادامه گفت: تاکنون در مسابقات جهانی ترکیه و امارات شرکت کرده‌ام که با هزینه شخصی بوده است و مدال خود را به موزه دفاع مقدس به شهدای مدافع حرم اهدا کردم.

وی با بیان اینکه از دست سردار آذرنوش شال‌بند پهلوانی دریافت کرده‌ام، افزود: ما خواستار حمایت برای اعزام به این مسابقات جهانی هستیم و امیدواریم با کمک بسیج ورزشکاران و فرماندار ملایر مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات