خبرهای داغ:
رئیس پژوهشکده الذریه النبویة:

بدون ولایت هیچ‌کس به جایی نمی‌رسد

رئیس پژوهشکده الذریه النبویة با بیان اینکه بدون ولایت هیچ کس به جایی نمی رسد، گفت: کسانی که بدون ولایت هستند ایمانشان ناقص است.
کد خبر: ۸۸۵۲۴۷۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
بدون ولایت هیچ‌کس به جایی نمی‌رسد
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله سیدمنذر حکیم در جمع سادات استان همدان اظهار داشت: بدون ولایت هیچ کس به جایی نمی رسد.

وی با بیان اینکه کسانی که بدون ولایت هستند ایمانشان ناقص است، افزود: هرجایی که سادات باشند آنجاخیر و برکت وجود دارد.

رئیس پژوهشکده الذریه النبویة با بیان اینکه پیامبر(ص) بر روی جوانان سرمایه‌گذاری می‌کردند، ابراز داشت: ما نباید از جوانان غافل شویم بلکه باید بر روی جوانان سرمایه گذاری کنیم.

وی ادامه داد: هرکس که جایگاه خود را نداند، خودش را نابود می‌کند؛ اگر می‌خواهید به جایی برسید جایگاه خود را پیدا کنید.

حکیم افزود: سادات باید هم خودشان را تربیت کنند و هم دیگران را و به مشکلات اخلاقی، مالی و فساد در جامعه رسیدگی کنند، انسان‌هایی که پایشان می‌لرزد و گناه می‌کنند برعهده سادات است که آنها را راهنمایی کنند.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهید به قله برسید باید فداکاری داشته باشید، ما اگر خانواده هایی داشته باشیم که فرزندان خود را برای شهادت تربیت کنند محال ممکن است دین خدا از بین برود.

*داعش برای از بین بردن اسلام ناب راه‌اندازی شده است

آیت‌الله سیدرضا فاضلیان امام جمعه سابق ملایر نیز در ادامه اظهار داشت: اگر به حرف خداوند گوش فرا دهیم و حسینی باشیم، از راه منحرف نمی‌شویم.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن از سه نعمت ولایت، ایمان و نبوت نام می‌برند، افزود: امروز داعش برای از بین بردن اسلام ناب راه‌اندازی شده، اسلام داعش مانند نماز بی وضو است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات