فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان

شهادت مرگ در راه ارزش‌هاست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: باید تلاش کرد تا پرچم سرخ استقلال را برافراشته نگه داریم و از فرهنگ شهادت که مرگ در راه ارزش‌هاست صیانت کنیم.
کد خبر: ۸۸۵۴۵۴۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در دیدار با خانواده شهید «عطاالله آمره‌ای» که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با حضور جمعی از اعضای حوزه نمایندگی ولی‌فقیه انجام شد، گفت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت(ع) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.

وی افزود: مقام معنوی شهید و شهادت جایگاهی بس رفیع و ارزشی است که هر کسی را یارای نیل به آن مسیر و جایگاه نیست. جانفشانی ها و سلحشوری های رزمندگان دفاع مقدس، به عنوان اسطوره استقامت، وفاداری و صبر و همچنین شجاعت و دلاوری در دفتر رشادت های انقلاب اسلامی ثبت شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان راه خدایی شهدا را به تأسی از راه شهدای کربلا دانست و گفت: وظیفه شرعی ما است که از خانواده شهدا دیدار نمائیم و از آنها برای اداره راه و ماموریت خود در جهت بهتر عمل کردن درس بگیریم. شهدا برکت الهی برای ما بوده‌اند و چه دیداری بهتر از دیدار از خانواده شهدا است.

سرهنگ پاسدار اکبری خانواده‌های شهدا را مایه افتخار جامعه و سرمایه‌های معنوی کشور عنوان کرد و افزود: به برکت مجاهدت و ایثار شهدا کشور به پیشرفت همه‌جانبه در زمینه‌های مختلف هسته‌ای، سلول‌های بنیادین و تکنولوژی نانو دست یافته است و امروزه دشمنان نظام اسلامی از فراگیر شدن فرهنگ مقاومت و روحیه و تفکر بسیجی در هراس هستند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه بایستی همواره پیرو راه امام و شهدا باشیم و از آرمان‌های آنان صیانت کنیم، افزود: باید تلاش کرد تا پرچم سرخ استقلال را برافراشته نگه داریم و از فرهنگ شهادت که مرگ در راه ارزش‌هاست صیانت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار