خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

راه‌اندازی گروه‌های ورزشی مختلف با حضور کارکنان سپاه نهاوند

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه نهاوند با تأکید بر حفظ تندرستی و بهداشت روانی کارکنان گفت: در این زمینه با راه‌اندازی گروه‌های ورزشی در رشته‌های مورد علاقه کارکنان و برگزاری مسابقات ورزشی فعالیت های ورزشی کارکنان را تشویق می‌کنیم.
کد خبر: ۸۸۵۹۷۴۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
مهدی زرینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای ورزشکار اظهار داشت: یکی از مهم ترین و مؤثرترین فعالیت هایی که برای حفظ سلامت جسم و روح افراد ضرورت دارد ورزش است.

وی افزود: سپاه ناحیه نهاوند با هدف گسترش فعالیت‌های ورزشی بین کارکنان خود به مناسبت های مختلف به این مهم توجه ویژه نشان می دهد .

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه نهاوند گفت: بسط و ترویج فعالیت های ورزشی از جمله ورزش های همگانی موجب افزایش نشاط و شادابی بین کارکنان و تقویت پیوندهای سازمانی در جامعه می شود.

وی با اشاره به صعود کارکنان این ناحیه به قله‌های مختلف کرد و افزود: با راه اندازی گروه‌های ورزشی در رشته‌های مورد علاقه کارکنان و برگزاری مسابقات ورزشی فعالیت های ورزشی کارکنان را تشویق و حمایت کرده و به حفظ تندرستی و بهداشت روانی کارکنان اهتمام می ورزیم.

زرینی در پایان از برگزاری هر هفته کوهنوردی و ورزش‌های همگانی کارکنان خبر داد و گفت: تست آمادگی جسمانی کارکنان، آزمون رزم فتح گردان بیت المقدس حوزه حضرت رسول(ص) و آزمون پایانی رزم فتح کارکنان ناحیه نهاوند نیز به خوبی برگزار شد و کارکنان با ورزش از روحیه خیلی خوبی برخوردار هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات