خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:

زندگی امام خمینی(ره) خدا محور بود/امام(ره) هیچ‌گاه از قدرت‌های پوشالی غرب و شرق نترسید

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اصل توکل و خدا محوری در زندگی امام خمینی(ره) گفت: ایشان هیچ‌گاه از قدرت های پوشالی غرب و شرق نترسید و همواره به خدا توکل داشتند.
کد خبر: ۸۸۶۷۷۰۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی امروز در جمع پاسداران سپاه انصارالحسین(ع) همدان اظهار داشت: مهمترین نعمت بعد از آفرینش انسان، نعمت هدایت است به طوری که اگر کسی هدایت نشود، به عبارتی مرده است و حیات واقعی انسان زمانی است که به راه راست هدایت شده باشد.

وی با اشاره به برکات و رحمت های بدون انتهای خداوند در ماه رمضان افزود: تنها ماه از ماه‌های سال که نام آن در قرآن آمده است ماه رمضان است که مهمترین ویژگی این ماه نزول کتاب آسمانی قرآن است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: قرآن کتاب هدایت و رحمت است و این موضوع به خود فرد نیز بستگی دارد زیرا اگر فردی آمادگی‌های لازم را نداشته باشد قرآن نمی تواند موجبات هدایت او را فراهم آورد.

وی ضمن تاکید بر عمل به دستورات خداوند در قرآن بیان داشت: تنها خواندن قرآن کافی نیست بلکه عمل به قرآن نیز مهم است به طوری که حضرت علی(ع) در وصیت نامه خود می فرمایند « نکند کسانی در عمل به قرآن از شما سبقت بگیرند».

موسوی اصفهانی با اشاره به بحث انتخابات گفت: در انتخابات کسانی بودند که به هر دلیل و هر شرایط خواستند حائز رای حداکثری مردم شوند حتی در صورت لازم خط قرمزهای نظام را زیر پا بگذارند و در مناظرات و سخنرانی های خود در استان های مختلف بارها از فتنه گران نام بیاورند.

وی ادامه داد: در مقام حرف و ادعا همه خوب شعار می دهند به طوری که عمر سعد در ظهر تاسوعا خطاب به لشگریان خود گفت «ای لشگریان خدا بر مرکب های خود سوار شوید و به سمت بهشت بشتابید».

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: امروز هم شاهد هستیم برخی افراد خلاف فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه سایه جنگ را حضور مردم از کشور دور کرد، می‌گویند برجام سایه جنگ را دور کرده است.

وی با اشاره به اصل توکل و خدا محوری در زندگی امام خمینی(ره) گفت: ایشان هیچ‌گاه از قدرت های پوشالی غرب و شرق نترسید و همواره به خدا توکل داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات