خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

اصل مهم، انقلابی بودن در افکار و عمل است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه اصل مهم، انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن است، گفت: تراز بسیج دانش آموزی استان باید به گونه ای باشد که با بهره گیری از ویژگی های یک انسان انقلابی، برای دانش آموزان، معلمین و مسئولین الگو قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۶۸۴۳۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در دیدار با کارکنان سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: امیدواریم از برکات این ماه به خصوص شب های قدر بهره مند شویم و خداوند به ما کمک کند که تکالیف را بتوانیم انجام دهیم.

وی ضمن عرض تسلیت جانسوز امام راحل و بهره مندی از انفاس قدسیه امام(ره) افزود: ما باید از ماه مبارک رمضان حداکثر استفاده را ببریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه روزه داران عوام، خواص و خاص الخاص هستند، گفت: روزه دارعوام از صبح تا مغرب فقط گرسنگی و تشنگی را تحمل می کند و به میزان این تحمل در پیشگاه خداوند مورد لطف و عنایت قرار می گیرد.

وی ادامه داد: روزه داران خواص در عین اینکه گرسنگی و تشنگی را تحمل می کنند، تلاش دارند که با جوارح و اعضای خود از معصیت خدا جلوگیری کنند.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه روزه داران خاص الخاص کسانی هستند که علاوه بر اینکه ویژگی روزه داران عوام و خواص را دارند، افزود: آنها سعی می کنند عالم خیال خود را نیز کنترل کنند.

وی با بیان اینکه زمینه ساز گناه همین عالم خیال است، ابراز داشت: تعبیر امام راحل است که می فرماید اگر می خواهید عالم خیال را کنترل کنید زمانی که دچار وسوسه شدید ذهن را به سمت خوبی ها ببرید.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: در مجموع برنامه‌ها که اجرا می شود این بستر باید فراهم شود که انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن تحقق یابد.

وی با اشاره به ویژگی و مشخصات نیروهای انقلابی در بیانات رهبری افزود: نیروی انقلابی اصول و مبانی نظام را با تمام وجود حفظ می‌کند، خود را بدهکار انقلاب می داند، به دنبال سازندگی روحی و فکری خود است، به هدف و کارش ایمان دارد، اهل خسته شدن و متوقف شدن نیست و با خلاقیت و ابداع اهل عبور است.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه اصل مهم انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن است، اظهار کرد: تراز بسیج دانش آموزی استان باید به گونه ای باشد که با بهره گیری از ویژگی های یک انسان انقلابی، برای دانش آموزان، معلمین و مسئولین الگو قرار گیرد.

وی بیان کرد: باید کارها را برای خدا خالص کنیم و فقط برای خدا کار انجام دهیم؛ زیرا آن کسی که باید ببیند خدا و ائمه هدی(ع) هستند که دائماً بر رفتار و اعمال ما تسلط دارند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه راه انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن مدیریت جهادی و انقلابی است گفت: حُسن این کار، تامین نیازمندی های انسان است.

در ادامه این مراسم مراسم کارکنان سازمان بسیج دانش آموزی استان به بیان برنامه ها، دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات