خبرهای داغ:
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فامنین خبر داد

تأیید کلیات طرح تفکیکی سایت اداری شهرستان فامنين

رئیس اداره راه و شهرسازی فامنین از تشکیل آخرین جلسه کمیته فنی طرح تفکیکی سایت اداری این شهرستان خبر داد و گفت: با نظر مثبت اکثریت اعضا کلیات طرح تأیید شده و مقرر شد اقدامات لازم برای تشکیل کمیسیون مربوطه و تصویب نهایی طرح در این کمیسیون صورت گیرد.
کد خبر: ۸۸۶۸۵۳۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
محمدرضا باباخانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: آخرین جلسه کمیته فنی طرح تفکیکی سایت اداریشهرستان فامنین تشکیل شد.

وی افزود: این جلسه با حضور تمام اعضای کمیته فنی از جمله نماینده استانداری، شهردار و اعضای شورای شهر فامنين و نماینده اداره جهاد کشاورزی در محل سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی استان همدان تشکیل شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فامنین تصریح کرد: در ابتدای جلسه مشاور طرح با بیان اینکه طبق نيازسنجي های انجام شده از ادارات دولتی شهرستان و همچنین توافقات صورت گرفته با مالکين، سهم دولت حدود 5.2 هکتار، سهم اوقاف 3.1 هکتار و سهم مالکين حدود 8.3 هکتار است گزارشی از روند تهیه طرح تفکیکی و آخرین اصلاحات انجام شده برای تکمیل طرح ارائه کرد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان جلسه نیز پس از بیان نظرات حاضرین؛ در نهایت با نظر مثبت اکثریت اعضا کلیات طرح تأیید شده و مقرر شد اقدامات لازم برای تشکیل کمیسیون مربوطه و تصویب نهایی طرح در این کمیسیون صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات