خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه رزن خبر داد

فعالیت پایگاه فرهنگی رزن در تابستان 96

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه رزن از فعالیت پایگاه فرهنگی پارک ملت رزن در ایام تابستان با هشت غرفه با هدف ارتقا بصیرت و معرفت درجوانان و نوجوانان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۹۴۴۵
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
فعالیت پایگاه فرهنگی رزن در تابستان 96

مجید حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با اشاره به فعالیت پایگاه فرهنگی رزن بیان کرد: این پایگاه فرهنگی با هدف ارتقا بصیرت و معرفت در جوانان و نوجوانان نسبت به مسائل داخلی و خارجی کشور در ایام تابستان در پارک ملت فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود ارتباط جوانان با مسجد و پایگاه‌های بسیج بیشتر شود، افزود: پایگاه‌های بسیج پذیرای جوانان هستند چرا که آینده این انقلاب ازآن جوانان است و چه بهترکه جوانان ولایی سکاندار آن باشند.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه رزن خاطر نشان کرد : پایگاه فرهنگی بسیج با شعار «سالم سازی محیط های گردشگری و تفریحی» درهشت غرفه از جمله غرفه سلامت، مشاوره، محصولات فرهنگی، حجاب وعفاف، کودک وآسیب‌های اجتماعی و غرفه شهدا در ایام تابستان در پارک ملت شهرستان رزن پذیرای میهمانان و مردم عزیز خواهد بود.

وی ادامه داد: از دیگر خدمات پایگاه فرهنگی برگزاری نماز جماعت در پارک ملت رزن تا پایان فصل تابستان، برگزاری مراسمات مختلف در ایام تابستان از جمله برگزاری مسابقات ورزشی، یادواره شهدا، برنامه های شادی آفرین همچون جنگ شادی و برنامه های جذاب برای جوانان ونوجوانان، برگزاری نماز جماعت و بیان مسائل شرعی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات