خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه نهاوند:

برنامه‌های ورزشی بسیج نهاوند با مشکلات عدیده‌ای روبرو است

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه نهاوند گفت: اجرای برنامه‌های ورزشی بسیج شهرستان نهاوند با کمبودها و یا مشکلات عدیده‌ای روبرو است که رفع آنها نیارمند همتی جهادی است.
کد خبر: ۸۸۶۹۴۴۹
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
برنامه‌های ورزشی بسیج نهاوند با مشکلات عدیده‌ای روبرو است
مهدی زرینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) امر ورزش امر به معروف است و نیروی مقاومت بسیج نیز برای عمق بخشی و تحقق این امر برنامه‌های متعددی در این زمینه اجرا کرده است که با توجه به حیطه کاری خود در سطح جامعه بازخورد و تأثیر مثبتی داشته است.

وی با اشاره به مشکلات اجرای برنامه‌های ورزشی سپاه ناحیه نهاوند افزود: اجرای برنامه‌های ورزشی بسیج شهرستان با کمبودها و یا مشکلات عدیده‌ای روبرو است که رفع آنها نیارمند همتی جهادی است.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه تربیت بدنی در نواحی مقاومت شامل دو قسمت اصلی ورزش کادر و ورزش بسیج است، گفت: در بحث ورزش کادر مشکلات بیشتر به چشم می آید و مهمترین آن عدم داشتن ردیف بودجه برای این کار است.

وی با اشاره به اینکه تمام برنامه‌های ورزش کادر فاقد بودجه است، ابراز داشت: تأمین این بودجه بر اساس ابلاغیه ها و دستورالعمل‌ها باید از قسمت فرماندهی و یا محل درآمد سالن‌ها باشد در حالی که این بخش نیز در تأمین بودجه سایر برنامه‌ها مشکل دارد.

زرینی اضافه کرد: از سوی دیگر نیز سالن‌های احداث شده در نواحی و حوزه‌ها به دلیل عدم رعایت استانداردهای ورزشی با کاهش استقبال روبرو است و با توجه به عدم دریافت وجه یا دریافت وجه کم از بسیجیان طبق دستورالعمل و نیز هزینه مصرفی گاز و برق و آب و... این سالن ها برای این ناحیه زیان‌ده است.

وی یادآور شد: مشکل اصلی دیگری که در ناحیه وجود دارد فرسوده بودن اماکن ورزشی و نیز تا حدی غیر قابل استفاده بودن آن‌ها است که برای بازسازی این اماکن نیز هیچ اقدامی صورت نمی گیرد در صورتی که شاید با هزینه‌های بسیار اندکی بشود آنها را بازسازی و رونق را به این سالن‌ها بازگرداند.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: در بحث ورزش کادر مهمترین عامل عدم استقبال نیروها عدم رعایت عدالت سازمانی و امکانات ورزشی است که برای مراکز استان و یا برخی شهرها استخر، زمین چمن و سالن های استاندارد فوتسال و ... به راه است اما ما حتی برای گرفتن بلیط نیم بهای استخر نیز مشکل داریم و همین امر باعث دلسردی همکاران نسبت به امر ورزش می‌شود.

 برنامه‌های ورزشی بسیج نهاوند با مشکلات عدیده‌ای روبرو است

برنامه‌های ورزشی بسیج نهاوند با مشکلات عدیده‌ای روبرو است 

انتهای پیام/

ارسال نظرات