خبرهای داغ:
رئیس اداره نظارت بر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد

اتمام زیرسازی راه روستایی حسن‌آباد کبودراهنگ

رئیس اداره نظارت بر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از اتمام عملیات زیرسازی و روسازی راه روستایی حسن‌آباد کبودراهنگ با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۰۲۲۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسعود عسگری با بیان اینکه روستای حسن‌آباد از توابع شهرستان کبودراهنگ دارای 47 خانوار و 156 نفر جمعیت است اظهار کرد: این پروژه در راستای اهداف دولت به منظور آسفالت راه‌های روستایی برای روستاییان بالای 20 خانوار در راستای تسهیل در عبور و مرور و دسترسی بیشتر روستاییان به سایر راه‌ها انجام شده است.

وی افزود: عملیات زیرسازی و روسازی این پروژه توسط شرکت اروند راه امیر و با نظارت اداره نظارت بر ساخت راه های روستایی به طول 4 هزار متر و با عرض 5.5 و ضخامت 6 سانتیمتر اجرا شده است.

رئیس اداره نظارت بر راه های روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: اجرای این پروژه راه‌سازی موجب تسهیل در عبور و مرور مردم روستای حسن‌آباد از طریق احداث راه آسفالته مناسب شده است.

وی با بیان اینکه قرارداد ساخت این راه روستایی از سال 93 به تصویب رسیده اما به دلیل کمبود اعتبارات در سال جاری به اجرا و تکمیل رسیده است، خاطرنشان کرد: این طرح که جزو پروژه‌های اجرایی راه آسفالته در روستاهای بالای 20 خانوار و کم‌برخوردار است امسال با یک میلیارد تومان اعتبار تکمیل و احداث شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات