خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج کارمندان استان گلستان به مناسبت هفته عفاف و حجاب؛

زن مسلمان ایرانی عفت و پاکدامنی خویش را از بانوی دوعالم حضرت فاطمه ی زهرا(س) به ارث برده است

بی شک مسأله ی عفاف و حجاب تنها در جنس زن خلاصه نمی شود و مردان نیز با پاسداری از حریم خانواده خود نقش مهم و تأثیر گذاری در این عرصه دارند. به یقین مرد مسلمان و متعهد هرگز نمی پسندد....
کد خبر: ۸۸۸۳۴۵۶
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

قُلْ لِلْمُؤْمِنینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصارِهِمْ وَ یَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذلِكَ أَزْكى‏ لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ خَبیرٌ بِما یَصْنَعُونَ

به مؤمنان بگو چشمهاى خود را (از نگاه به نامحرمان) فروگیرند، و عفاف خود را حفظ كنند این براى آنان پاكیزه ‏تر است خداوند از آنچه انجام مى ‏دهید آگاه است(سوره نور آیه 30)


21 تیرماه یاد آور مردان و زنان با غیرت و با عزتی است که به پا خاستند تا ستمی که بر زنان سرزمین مقدس ایران توسط رژیم دست نشانده ی پهلوی روا می شد از میان بردارند و با نثار جان خویش در این راه به تمامی دنیا بفهمانند که ایرانی جان می دهد اما ذلت نمی پذیرد. اکنون سال ها از شهادت مدافعان حریم عفاف و حجاب در صحن گوهرشاد می گذرد اما دشمنی دشمنان با اسلام پا برجاست و برماست که در این دوران دشوار که هجمه دشمنان عمال داخلی آن ها برای برچیدن عفت و غیرت از این سرزمین دوچندان گشته با حفظ عفت و پاکدامنی خویش همچنان راه و یاد آن ها را زنده نگهداریم. دیروز مردم مسلمان ما در واقعه گوهرشاد با خون خود از حجاب و عفاف صیانت کردند و امروز در هجمه رسانه‌ها، ماهواره‌ها و فضای مجازی، معرفت دینی و تفکر اسلامی سلاح مبارزه و سپر صیانت از عفت و پاکی زنان و خواهران ماست.

بی شک مسأله ی عفاف و حجاب تنها در جنس زن خلاصه نمی شود و مردان نیز با پاسداری از حریم خانواده خود نقش مهم و تأثیر گذاری در این عرصه دارند. به یقین مرد مسلمان و متعهد هرگز نمی پسندد که ناموس او در معرض دید نامحرمان قرار گیرد و شکار نگاه های حرام شود و برای زن مسلمان ایرانی نیز که عفت و پاکدامنی خویش را از بانوی دوعالم حضرت فاطمه ی زهرا(س) به ارث برده است پسندیده نیست که بزک کرده در معرض دید نامحرم قرار بگیرد.

این روزها شاهدیم که دشمن و عمال داخلی آن اساسی ترین رکن جامعه یعنی بنیاد خانواده را هدف تهاجم خود قرار داده و همچنین از سنین پایین بدنبال ترویج اباحه گری و بدحجابی هستند تا سبک زندگی غلط و شکست خورده ی غربی و آمریکایی را رواج دهند که متاسفانه با نفوذ سیاسی توانسته حتی در بدنه نظام نیز زمینه کار خود را مهیا نمایند که از آن جمله سند ننگین 2030 می باشد و همچنین با ورود بی رویه ی لباس های نامتعارف و استقبال عده ای نا آگاه و عدم مقابله مسئولین نظم و امنیت ودولت محترم با این فرهنگ وارداتی ، گسترش آن در تمامی سطوح جامعه به خصوص مدارس ودانشگاه ها و محافل فرهنگی و هنری را شاهد هستیم که موجب رنجش آحاد مردم مسلمان و باغیرت شده است.

امید است که مردم ،حال که برخی از دستگاه های متولی خود را به خواب زده اند، با کار و فعالیت فرهنگی و اجتماعی و حتی اقتصادی خود برای وضع موجود تدبیر کنند و ارزش های اخلاقی را احیا نمایند که این معنای واقعی فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر آتش به اختیاری است.

سازمان بسیج کارمندان استان گلستان ضمن گرامیداشت هفته حجاب وعفاف اعلام می‌دارد: مسئولین و مدیران فرهنگی کشور موظفند برای مقوله عفاف و حجاب در جامعه قدم موثر و مشهود بردارند و با تبلیغ و ترویج فرهنگ دینی در این عرصه به نحوی تلاش کنند که نتایج و آثار آن در سطح اجتماع محسوس باشد. صیانت از حریم اخلاقی جامعه مستلزم توجه جدی و همه جانبه به موضوع عفاف و حجاب می باشد و نیاز است آحاد جامعه و اقشار مختلف تلاش گسترده‌ای در ترویج و صیانت از این ارزش والای اسلامی داشته باشند.

 

 انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار