خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد

ترویج فرهنگ حجاب مستحکم‌ترین سد در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ حجاب در جامعه مستحکم‌ترین سد در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان است پس باید بر ضرورت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۸۴۷۲۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
ترویج فرهنگ حجاب مستحکم‌ترین سد در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، داود ابراهیمی امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به هجمه‌های گسترده دشمنان و جنگ نرم آنها برای رواج فرهنگ غرب، بی‌بندو باری، بی‌حجابی و از میان برداشتن عفاف زنان افزود: پرداختن به مقوله حجاب و عفاف نباید هفته گرامیداشت عفاف و حجاب منتهی شود و باید همواره مورد توجه تمامی مسئولان و آحاد مردم جامعه قرار گیرد.

وی گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ حجاب در جامعه مستحکم‌ترین سد در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان است پس باید بر ضرورت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد.

فرمانده ناحیه سپاه ناحیه ملایر با اشاره به هزینه‌های بالای دشمنان برای ترویج فرهنگ غربی با استفاده از ابزار‌هایی چون ماهواره، فضای سایبری، مجازی و شبکه جهانی اینترنت گفت: اگر همه مسئولین فرهنگی، ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات، آموزش و پرورش و غیره پای کار باشند قطعا مشکلات فرهنگی یکی پس از دیگری برطرف می‌شود.

وی با اشاره‌ به زیاد بودن متولیان فرهنگی در جامعه اظهارداشت: اگر متولیان دستگاه‌های فرهنگی وظایفشان را به خوبی انجام می‌دادند رهبری مسئله آتش به اختیار در موضوعات فرهنگی را مطرح نمی‌کردند.

ابراهیمی با تکرار سخنان رهبری مبنی بر اینکه مردم و مسئولین برای رفع مشکلات فرهنگی باید پای کار باشند گفت: مقام معظم رهبری به مردم تاکید کردند هر کجا دیدید مسائل فرهنگی زمین مانده منتظر اقدام‌مسئولان نباشید و طبق قانون کار تمیز فرهنگی انجام دهید .

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز واقعه مسجد گوهر شادو حمله به معترضین قانون کشف حجاب در 21 تیر ماه سال 1315 بیان کرد: به منظور گرامیداشت یاد و‌خاطره همه شهدای عفاف و حجاب از 17 تیرماه لغایت 23 تیرماه به عنوان هفته فرهنگی عفاف و حجاب با شعار حیاء، عفاف، حجاب، ندای فطرت و تعالی اجتماعی نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری 180 برنامه فرهنگی و اجتماعی با موضوع عفاف و حجاب توسط 9 حوزه بسیج خواهران و برادران در شهرستان خبر داد و افزود: برگزاری نشست بصیرتی با موضوع عفاف و‌حجاب ، اهدای هدیه به متولدین دختر روز عفاف و حجاب ، غباررویی گلزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه، سرکشی از خانه سالمندان از جمله برنامه‌های فرهنگی سپاه ملایر در هفته حجاب و عفاف است.

وی درباره دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه ملایر ابراز کرد: برپایی غرفه‌هایی با موضوع عفاف و حجاب در 21 تیر ماه درمحل پارک چمران ، برگزاری پیاده‌‌روی با موضوع عفاف‌ حجاب، برگزاری تریبون آزاد درباره عفاف و حجاب و همچنین برگزاری راهپیمایی بزرگ خانوادگی همزمان با سراسر کشور از برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در ملایر است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه برگزاری راهپیمایی خانوادگی عفاف و حجاب راهکاری پیشگیرانه برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان است گفت: امروز حفظ عفاف به عنوان فریضه الهی و قدرت نرم در برابر هجمه‌های فرهنگی از سوی دشمنان بوده که توجه بیش از بیش مسئولین فرهنگی کشور به این موضوع می‌تواند سبب ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات