خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان بهار تأکید کرد

لزوم ارائه الگو توسط دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در زمینه عفاف و حجاب

فرماندار شهرستان بهار گفت: دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی باید در زمینه عفاف و حجاب الگو ارائه دهند و مسائل ارزشی مانند حجاب را ترویج دهند و معنای واقعی آموزش دهند.
کد خبر: ۸۸۸۶۲۹۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
لزوم ارائه الگو توسط دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در زمینه عفاف و حجاب
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، محسن مرادی پناه در همایش «صیانت از حریم خانواده» این شهرستان اظهار داشت: روز بیست و یکم تیر ماه هر سال با توجه به واقعه مسجد گوهرشاد مشهد روز عفاف و حجاب نام گذاری شده است.

وی ادامه داد: در روز صبح جمعه 20 تیر سال 1314، رضاخان برای متفرق ساختن مردمی که در مسجد گوهرشاد، بر ضد لباس بیگانه و اسلام زدایی اجتماع کرده بودند وارد عمل شد و کشتار دسته جمعی مردم مشهد و دستگیری و محاکمه عده ای از علما و محکوم کردن جمعی در دادگاه های نظامی و صدور مجازات های سنگین و حکم اعدام برای عده ای از دیگر وقایع این سال بود.

فرماندار شهرستان بهار افزود: دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی باید در زمینه عفاف و حجاب الگو ارائه دهند و مسائل ارزشی مانند حجاب را ترویج دهند و معنای واقعی آموزش دهند.

وی امر به معروف و نهی از منکر را برای رعایت حجاب ضروری دانست و گفت: همه در این رابطه وظیفه دارند و باید کمک کنند تا مسائل ضد ارزشی در جامعه ظاهر نشوند.

مرادی‌پناه عنوان کرد: ما با داشتن حجاب و عفاف زنانمان که پشتیبان مردان ما بودند توانستیم انقلاب را به پیروزی برسانیم و همین استقامت زنان در زمینه حجاب بوده است که فرهنگ اسلامی را نسل به نسل منتقل کرده است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن دست روی نقطه پرقدرت نظام اسلامی گذاشته و با ترویج فرهنگ بدحجابی به دنبال از بین بردن اثرات این مهم در جامعه اسلامی است، گفت: با توجه به این امر لازم است دولت با تهیه یک برنامه منسجم در رابطه با حجاب و عفاف اذهان جامعه اسلامی را آگاه کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات