خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار:

خانواده اصلی‌ترین نقش در تعلیم حجاب به فرزندان را دارد

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: خانواده اصلی ترین نقش را در تعلیم حجاب به فرزندان دارد و بعد از آن مراکز علمی و دانشگاهی عمده ترین نقش را ایفا می کنند.
کد خبر: ۸۸۸۶۳۴۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
خانواده اصلی‌ترین نقش در تعلیم حجاب به فرزندان را دارد
سرهنگ غلامرضا رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به هفته عفاف و حجاب بیان داشت: حجاب و عفاف در جامعه اسلامی معنای گسترده ای دارد و حد و مرز آن مشخص شده است.

وی افزود: زنان محجبه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه صحنه ها و عرصه ها حضوری پر رنگ داشته اند و اکنون نیز به پاس خون شهدایی که برای دفاع از نوامیس و کیان اسلامی ریخته شد در محافل و مجالس با حفظ حجاب ظاهر شوند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به اینکه حجاب و عفاف اثرات مهمی در زندگی فردی و اجتماعی دارد، گفت: هر بانوی ایرانی باید حجاب و عفاف را گوهری گرانبها و دری در درون صدف دانسته و با تاسی از تعالیم نجات بخش قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) به خوبی از آن پاسداری کند.

وی با بیان اینکه حجاب باید در وهله اول در خانواده سامان یافته و سپس وارد اجتماع شود، افزود: خانواده اصلی ترین نقش را در تعلیم حجاب به فرزندان دارد و بعد از آن مراکز علمی و دانشگاهی عمده ترین نقش را ایفا می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات