خبرهای داغ:
یک هنرمند بسیجی ملایری مطرح کرد

حجاب اولین گام ما برای ظهور امام زمان(عج)

یک هنرمند بسیجی ملایری گفت: اگر ما فکر کنیم فقط یک گام می‌توانیم برای ظهور امام زمان(عج) برداریم، اولین گام حجاب ما است.
کد خبر: ۸۸۸۶۳۴۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
حجاب اولین گام ما برای ظهور امام زمان(عج)
یک هنرمند رشته تجسمی از بسیجیان کانون بسیج هنرمندان ملایر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به بحث عفاف و حجاب عنوان کرد: با وجود اینکه اطرافیان هیچ کدام چادری نبودند و همیشه بعد از چادری شدن نگران عکس العمل و واکنش آنها بودم، همیشه چادر را دوست داشتم.

وی افزود: از روزی که وارد بسیج شدم، به مرور زمان علاقه ام به چادر بیشتر شد و با پیگیری و مطالعه و کسب آگاهی در مورد حجاب، چادر را انتخاب کردم.

این هنرمند بسیجی تصریح کرد: نظر خانواده ام مثبت بود و حمایتم کردند اما دوستانم می گفتند «دیگر خوشتیب نیستی»، یا «با چادر سنت بالا می‌رود»، اما همیشه همین که فکر می‌کنم بنده خوشتیب خدا هستم برام کافی است.

مریم افزود: در گذشته در خیابان که راه می‌رفتم نگاه ها بیشتر به سمتم بود اما از وقتی چادر را انتخاب کردم نه تنها نگاه های هرزه از بین رفته بلکه بیشتر مواقع احترام بیشتری برایم قائل هستند و آرامش بیشتری دارم.

وی با بیان اینکه حجاب مقدمه داشتن حیا است، عنوان کرد: حجاب و عفاف هر دو منع می‌کند با این تفاوت که عفاف در باطن و حجاب در ظاهر منع میکند، اگر کسی حجاب ظاهری خود را رعایت کند کم کم روی باطنش نیز تاثیر گذاشته و عفت پیشه می‌کند.

این هنرمند بسیجی با اشاره به علت بدحجابی بانوان امروزی گفت: بد حجابی باعث خودنمایی می‌شود افرادی که بد حجاب هستند قصد دارند زیبایی ساختگی را به عنوان ارزش ارائه کرده و خلأ خود را جبران کنند.

وی ادامه داد: برخی نیز با الگوبرداری از شبکه های مجازی یا ماهواره که حجاب و عفت را به شیوه غلط و مغایر با جامعه اسلامی در بین جوانان و خانواده ها رواج می‌دهند به سمت بدحجابی کشیده می‌شوند.

مریم با بیان اینکه حجاب مانع فعالیت های اجتماعی و هنری بانوان نمی شود، با اشاره به رابطه بین هنر و حجاب بیان کرد: هنر با روح و حجاب با جسم انسان سروکار دارد.

وی عنوان کرد: اگر ما بتونیم با هنرمندی و رفتار صحیح خود کسی را به حجاب جذب کنیم این هنرمندی است.

این هنرمند بسیجی با اشاره به نقش مؤثر تولیدکنندگان پوشاک در زمینه عفاف و حجاب در جامعه گفت: تولیدکنندگان پوشاک چون خالق پوشاک و مد هستند، می توانند تاثیر بسیاری بر یک لباس مناسب داشته باشند که با شئونات ما سازگار باشد اما امروز متاسفانه با سهل انگاری واردکنندگان اجناس خارجی، خرید یک لباس مناسب با عرف جامعه اسلامی واقعا سخته شده است.

وی با اشاره به ظهور امام زمان(عج) بیان داشت : اگر ما فکر کنیم فقط یک گام می‌توانیم برای ظهور امام زمان(عج) برداریم، اولین گام حجاب ما است بنابراین با بد حجابی، ظهور ایشان را یک دقیقه حتی یک ثانیه به عقب نیاندازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات