خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار تأکید کرد

نقش مهم حجاب در مصون‌سازی جامعه و جلوگیری از لغزش‌ها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار بر لزوم ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد و گفت: حجاب بر مصون سازی جامعه و جلوگیری از لغزش ها تاثیر گذار است.
کد خبر: ۸۸۸۶۳۰۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
نقش مهم حجاب در مصون‌سازی جامعه و جلوگیری از لغزش‌ها

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام‌ محمد ولی دارابی در همایش «صیانت از حریم خانواده » که درپارک لاله این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان برای کنار رفتن حجاب و عفاف هزینه‌های بسیاری صرف کرده اند اما ما برای نگهداشتن آن هزینه نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در عصر حاضر شاهد دور شدن جوامع از حجاب و عفاف هستیم، گفت: باید به مسائل شرعی اسلام به‌ویژه در مقوله حفظ حجاب و عفاف توجه شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار بابیان اینکه پوشش و حفظ حجاب تنها به لباس منحصر نمی‌شود بلکه انسان باید در رفتار و گفتار خود نیز حجاب و عفاف را رعایت کند، افزود: دور شدن انسان از حجاب و عفاف عذاب دنیا و آخرت را برای وی به همراه دارد.

وی با تاکید بر اینکه اگر حجاب و عفاف در جامعه جاری و ساری باشد فرزندانی در دامان مادران پرورش پیدا می‌کنند که بعدها در مسیر اسلام، شهادت را برمی‌گزینند، گفت: باید برای ترویج فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر تلاش کرد.

دارابی با بیان اینکه حجاب میوه عفاف است، گفت: حجاب برای زنان تنها در معنای ظاهری و چادر خلاصه نمی شود بلکه تربیت فرزندان برومند و مومن وظیفه زنان با عفت بوده که نقش ارزشمندی در جلوگیری از آسیب های اجتماعی خواهد داشت.

وی افزود: افراد جامعه اسلامی باید حجاب را ارزش دانسته آن را یک مسئله کهنه و قدیمی قلمداد نکنند و از الگوهای اسلامی مانند بزرگ‌ترین بانوی صدر اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) تاسی بگیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه حجاب بسیار ارزنده و زینت بخش بانوان است، بر لزوم ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد و گفت: حجاب بر مصون سازی جامعه و جلوگیری از لغزش ها تاثیر گذار است.

وی بی حجابی و بد حجابی راثمره عدم شناخت از مسایل دینی دانست و افزود: همه باید در مبارزه با بی حجابی تلاش کنیم.

دارابی در پایان خاطر نشان کرد: زن در اسلام از جایگاه والای برخوردار بوده و باید با حفظ حجاب و شئونات اسلامی در جامعه ظاهر شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات