خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:

مسئولین امر فرهنگی در مسیر عفاف و حجاب خود را به خواب زده‌اند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: مسئولین امر فرهنگی در مسیر عفاف و حجاب خود را به خواب زده اند و در این راه گام بر نمی دارند اما امیدواریم به مسیر برگردند.
کد خبر: ۸۸۸۶۴۱۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
مسئولین امر فرهنگی در مسیر عفاف و حجاب خود را به خواب زده‌اند
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، نشست اعتقادی، معنوی و اخلاقی حوزه فاطمه الزهرا(س) با موضوع عفاف و حجاب با حضور جمعی از فرماندهان و بسیجیان پایگاه های مقاومت این حوزه برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند در این نشست اظهار داشت: حجاب و عفاف یکی از مسائل بسیار مهمی است که در آیات قرآن به آن اشاره شده است.

حجت الاسلام حمزه شیرزادی افزود: در سال ۱۳۱۵ با نقشه و حیله انگلیس، رضاخان سفری به ترکیه و دیداری با آتاترک رهبر این کشور داشت که سوغات رضاخان بعد از بازگشت از این سفر کشف حجاب، تعطیلی روضه ها و برداشتن عمامه از سر علما بود .

وی عنوان کرد: در راه عفاف و حجاب ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است که در سال ۱۳۱۵ در مسجد گوهر شاد اکثر آنها به شهادت رسیدند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند در خصوص تعطیلی روضه ها گفت: روضه ای ارزش دارد که در مسیر ولایت باشد و روضه ای که در آن ظلم ستیزی و مقابله با استبداد و حمایت از مظلوم در آن باشد مورد قبول واقع می شود و روضه‌هایی که در آن انتظار و پرچم امام حسین (ع )برداشته شود دشمن از آن خواهد ترسید و همین باعث شد که روضه ها به تعطیلی کشیده شد .

وی افزود: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری بحث تهاجم فرهنگی و ناتوی فرهنگی است، که دشمن روی آن دست گذاشتهو هدف اصلی این است که از طریق عفاف و حجاب به ایران حمله کند.

شیرزادی با توجه به اینکه کامل ترین و برترین نوع حجاب چادر است، اضافه کرد: در فتنه های سال های گذشته دشمنان از افرادی استفاده کردند که پوشش مناسب نداشتند .

وی ادامه داد: از دستاوردهای حجاب و عفاف، آرامش در خانه و جامعه، کاهش گناه و لغزش ها در جامعه، استحکام خانواده، اقتصاد سالم، مانع سوء استفاده سیاسی، رعایت حقوق در جامعه است و از آثار بدحجابی در جامعه می‌توان به افت تحصیلی، تباهی شخصیت، از هم پاشیدگی بنیان خانواده، کوتاهی در عمر و... اشاره کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند در پایان گفت: مسئولین امر فرهنگی در مسیر عفاف و حجاب خود را به خواب زده اند و در این راه گام بر نمی دارند اما امیدواریم به مسیر برگردند .

مسئولین امر فرهنگی در مسیر عفاف و حجاب خود را به خواب زده‌اند 

انتهای پیام/

ارسال نظرات