خبرهای داغ:
مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد

مشارکت بسیج محلات استان همدان در احیای 7000 مسجد در کشور

مسئول بسیج مساجد، محلات و اماکن متبرکه سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: مهمترین برنامه این معاونت در سال جاری احیا و تقویت 7 هزار مسجد در سطح کشور است که سهم قابل توجهی نیز به استان همدان اختصاص یافته که در دست بررسی بوده و به زودی برای اجرا ابلاغ می شود.
کد خبر: ۸۸۹۲۸۷۳
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
مشارکت بسیج محلات استان همدان در احیای 7000 مسجد در کشور
کاظم مظاهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار داشت: تشکیل بسیج به دستور حضرت امام خمینی(ره) در 5 آذر سال 1358 و با هدف تشکیل ارتش 20 میلیونی در راستای جذب، سازماندهی، آموزش و به کارگیری آحاد ملت ایران در تمامی محله های شهری و روستاها شکل گرفت.

وی با اشاره به وجود پایگاه‌های مقاومت بسیج برای رسیدن به اهداف تعیین شده، تصریح کرد: معاونت بسیج مساجد و محلات و اماکن متبرکه در راستای تعیین خط مشی فعالیت های پایگاه های مقاومت بسیج به وجود آمده است تا به فراخور آسیب ها و تهدیدات نظام اسلامی، به فعالیت های پایگاه های مقاومت بسیج و بسیجیان خط دهی کند.

مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات و اماکن متبرکه سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ادامه گفت: این معاونت نسبت به وضعیت رده‌های بسیج مساجد و محلات و اماکن متبرکه استان اشرافیت کامل دارد و با ارائه مشاوره های صحیح و کارآمد به فرماندهی سپاه در تعیین سیاست گذاری ها و اهداف راهبردی سپاه نقش کلیدی و مهمی دارد.

وی اظهار داشت: معاونت بسیج مساجد و محلات به عنوان یک مرجع پاسخگو به ابهامات و سوالات رده های مختلف بسیج در خصوص برنامه های بسیج نیز به شمار می‌رود.

مظاهری افزود: قسمت اعظمی از اقداماتی نظیر جذب، ساماندهی، آموزش، به کارگیری نیروهای بسیجی در برنامه های مختلف مانند؛ رزمایش ها، اردوهای جهادی و محرومیت زدایی، برگزاری یادواره های شهدا، مناسبت های فرهنگی و ... که در بسیج برنامه ریزی می شود توسط رده های بسیج مساجد و محلات و اماکن متبرکه محقق می شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره برترین های مساجد استان در سال گذشته گفت: این جشنواره به ابتکار معاونت بسیج مساجد و محلات و اماکن متبرکه سپاه انصارالحسین(ع) و با هدف افزایش هم افزایی و همکاری رده های فعال در مساجد برگزار و در نهایت از پایگاه های موفق و فعال تقدیر و قدردانی شد.

مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات و اماکن متبرکه سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: از آنجایی که سنگر اصلی اسلام و انقلاب اسلامی، مساجد هستند، مهمترین برنامه این معاونت در سال جاری احیا و تقویت 7 هزار مسجد در سطح کشور است که سهم قابل توجهی نیز به استان همدان اختصاص یافته که این موضوع هم اکنون در دست بررسی بوده و به زودی برای اجرا ابلاغ می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات