کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد

افکار عمومی قدرتمندترین ابزار حکومت‌ها

کارشناس مسائل سیاسی گفت: آنچه به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزار حکومت‌ها شناخته می‌شود افکار عمومی است.
کد خبر: ۸۸۹۶۶۷۱
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حسین رجبی کارشناس مسائل سیاسی استان مرکزی در جمع پایوران و کارکنان سپاه ناحیه مقاومت بسیج محلات با تاکید بر نقش افکار عمومی در حکومت‌ها گفت: آنچه به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزار حکومت‌ها شناخته می شود افکار عمومی است.

وی افزود: حکومتی موفق است که در شکل دهی و هدایت افکار عمومی موثر عمل کند و از سوی دیگر به این افکار احترام بگذارد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره سعی در هدایت افکار عمومی داشته‌اند تا نتیجه کار را به نفع خود تغییر دهند؛ برای این منظور فرقی هم برایش نمی کند از چه مسئله‌ای سود ببرد. کار دشمن این است که در برخی موضواعت کوچک و خنثی تمرکز کرده و آن را به شکل برجسته در جامعه به نمایش بگذارد تا بتواند با هدایت افکار عمومی جو را متشنج کند.

رجبی با اشاره به هجمه‌های اخیر علیه نهادهای انقلاب اسلامی از جمله سپاه پاسداران گفت: دشمنان متهم کردن و هجمه به نهاد انقلابی سپاه را با قوت در دستور کار خود داده بودند ولی خوشبختانه دیدیم که با حمله موشکی سپاه به مواضع داعش، محبوبیت این نهاد در در بین ملت ایران که در برخی از کشورهای منطقه نیز افزایش پیدا کرد.

وی افزود: تا شش سال گذشته کسی شهدای مدافع حرم را نمی‌شناخت و پیکر پاک این شهدا در سکوت تشییع می‌شد اما دیدیم که جامعه کم کم پذیرفت و امروز شاهدیم که از پیکر این شهدا چگونه مردم استقبال می‌کنند. 

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: گفتمان غالب در کشور باید گفتمان امام (ره) و رهبری باشد و رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور و مصون سازی در برابر نفوذ در گرو توسعه اندیشه و عمل انقلابی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار