خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان عنوان کرد

همدان در اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار جزو استان‌های پیشرو کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: استان همدان در اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار جزو استان‌های پیشرو کشور است.
کد خبر: ۸۸۹۹۱۶۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴
همدان در اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار جزو استان‌های پیشرو کشور
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فاضل عبادی شامگاه سه‌شنبه در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با گرامیداشت یادو خاطر شهدای دفاع مقدس و شهدای عرصه رسانه با اشاره به واگذاری اجرای برنامه های هفته خبرنگار به خانه مطبوعات طی چهار سال گذشته اظهار داشت: با توجه به عهد و عمل دولت مبنی بر کاهش تصدی‌گری‌ها و واگذاری امور به اهالی فرهنگ و هنر برنامه‌های هفته خبرنگار به خانه مطبوعات واگذار شده است.

وی تاریخچه مطبوعا ت در استان را بسیار درخشان دانست و بیان داشت: استان همدان در اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار جزو استان‌های پیشرو کشور است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به ویژگی های برجسته مطبوعات استان در سال‌های اخیر تاکید کرد: زنده بودن و پویایی گزارشات تحویلی از ویژگی های برجسته مطبوعات استان است که در مقایسه با دهه های گذشته آمار رضایت بخشی دارد.

وی با بیان اینکه رونق فعالیت‌های خبری در زمینه اطلاع رسانی و آموزشی برجسته هستند بر افزایش مجوزهای جدید در سال‌های اخیر به عنوان یکی دیگر از ویژگی های مطبوعات استان اشاره و بیان کرد: ارائه مجوزهای جدید در طول تاریخ مطبوعات، درخشان بوده و 76 درصد از مجوزها در دولت یازدهم صادر شده که اوج آن در سال 93 است.

عبادی با بیان اینکه تمام شهرستان های استان از مطبوعات برخوردار هستند، یادآور شد: وجود پایگاه‌های خبری، نشریات و سایت‌های خبری در تمام شهرستان‌های استان بسیار امیداور کننده و مورد رضایت است.

وی رعایت انصاف و دوری از شایعات را از شاخص‌های مهم مطبوعات استان همدان دانست و خاطرنشان کرد: جهت گیری و برنامه محوری ما در اداره کل آرامش، ثبات و رعایت اخلاق و توسعه فعالیت های بوده که در این راستا برنامه های ابتکاری در طول چند سال اخیر در استان اجرا شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات