خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان:

احداث درمانگاه رضوی در گلستان/ جواب رفتار های جنگ ستیزانه آمریکا لبخند نیست/ استاندار جدید گلستان باید عملگرا باشد

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان گفت: زمین این درمانگاه از زمین های آستان قدس می باشد که با حضور خیرین در این بخش، کلنگ ساخت این درمانگاه به زمین زده خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۰۱۱۸۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، "حجت السلام سید علی طاهری" مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب که برنامه های آستان قدس در گلستان در حال اجرایی شدن هست و ما نیز در حال پیگیری برنامه های این نهاد در استان هستیم اظهار کرد: زیر بنای کار برنامه های استان قدس، خیرین هستند.

وی افزود: حضور کاروان زیر سایه خورشید در استان گلستان و اعزام زائرین به مشهد الرضا، از برنامه های این نهاد در استان بوده و هست افزود: امسال گلستان شاهد برگزاری دهمین دور کاروان زیر سایه خورشید بوده است که موجی از استقبال مردم را به همراه داشته است.

* هفته ای 3 کاروان از گلستان به حرم رضوی مشرف می شوند

"حجت السلام طاهری" تصریح کرد:  یکی از برنامه های نمایندگی آستان قدس در استان گلستان، اعزام محرومین به حرم امام رضا(ع) می باشد که غریب به 90 نفر به این زیارت مشرف می شوند و مهمترین ویژگی اعزام این افراد به حرم رضوی، داشتن سن بالای 40 سال و همچنین سفر اولی بودن می باشد، که به مدت 3 روز میهمان حرم امام رضا (ع) هستند و در طول هفته غریب به 3 کاروان از استان گلستان به این سفر اعزام می شوند.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان در ادامه گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های این نهاد در استان، موضوع درمان است که برای نخستین بار استان گلستان در سال جاری و همزمان با دهه کرامت، یکی از پزشکان استان که در شهرستان کلاله در حال خدمت رسانی به مردم بوده است، نشان خادمیاری را دریافت کرده است و ما نیز به واسطه این موضوع در صدد راه اندازی بخش خادم یاری در استان گلستان در حوزه درمان هستیم.

* درمانگاه رضوی در گلستان احداث می شود

وی در ادامه با بیان این موضوع که درصدد راه اندازی درمانگاه رضوی در بخش سلامت در استان هستیم افزود: زمین این درمانگاه از زمین های آستان قدس می باشد که با حضور خیرین در این بخش، کلنگ ساخت این درمانگاه به زمین زده خواهد شد.

"حجت السلام طاهری" در ادامه از اجرایی شدن طب اسلامی و گیاهی در استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: ما در حال پیگیری این بخش در استان هستیم که بتوانیم طب اسلامی و گیاهی را در استان پیاده سازی نماییم.

نماینده سابق مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس از اجرایی شدن طرح خادمیاری در استان خبر داد و گفت: از شرایط ثبت نام مردم در این طرح برای آقایان دارا بودن بالای 20 سال و همچنین دارا بودن کارت پایان خدمت است و برای بانوان نیز تنها دارا بودن رایط سنی که همان 20 سال به بالا است.

* هدف دو حزب جمهوری خواه و دموکرات آمریکا مشخص است و آن هم ضربه زدن به ایران است، چه با سیاست لبخند چه با سیاست جنگ طلبی

نماینده سابق مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهارات اخیر آمریکایی نسبت به جمهوری اسلامی ایران گفت: رویه آمریکایی مشخص است و در صدد ضربه زدن به انقلاب ونظام هستند و هدف آن ها، چه دموکرات و چه جمهوری خواه، آسیب زدن به ملت ایران هستند. هدف این دو حزب یکی است ولی رویه برخورد آنها متفاوت است. دموکرات ها با رویکرد سیاست لبخند در صدد ضربه زدن به ایران بودند و جمهوریخواهان نیز با سیاست خشونت طلبانه و جنگ ستیزی خود در صدد ضربه به ایران هستند.

وی افزود: در روز های اخیر به خصوص جنگ لفظی که بین آمریکا و کره شمالی به وجود آمده است و پاسخ های که کره ای ها به آمریکایی ها سر می دهند ناشت گرفته از روحیه انقلابی است که منشاء آن جمهوری اسلامی ایران بوده است.

* متاسفانه مسئولین سیاسی کشور، روحیه انقلابی را درک نکرده اند

"حجت السلام طاهری" در ادامه افزود: متاسفانه مسئولین ما درک نکرده اند که نمیتوان به آمریکا اعتماد کرد. جواب رفتار های جنگ ستیزانه آمریکا لبخند نیست و نباید با آنها مدارا کرد، بلکه با روحیه انقلابیگری، با آنها باید مقابله به مثل کرد.

نماینده سابق مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان این موضوع که اقدامات ما باید به صورت بازدارنده باشد ، افزود: تجربه 38 ساله جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که در برابر قلدری آمریکایی ها بایستیم . آمریکایی ها این مهم را درک کرده اند که ایران نه عراق است و نه ضعیف.

وی در اظهار کرد: امید است، مسئولین دولتی ، تفکر انقلابی گری خود را سرلوحه تمام سیاست های کاری خود قرار دهند.

* وظیفه سنگینی بر دوش نمایندگان مردم استان در مجلس برای انتخاب استاندار گلستان است

"حجت السلام طاهری" در جمع خبرنگاران اشاره ای به مواضع استان گلستان داشت و تصریح کرد: پس از این که وزیر کشور رای اعتماد گرفت، یک وظیفه بسیار مهمی برای نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی وجود دارد و آن هم انتخاب استاندار برای استان و معرفی آن به وزارت کشور است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گزینه استاندار گلستان بومی باشد بهتر است یا غیر بومی، افزود: گزینه بومی غیر کارآمد برای استان گلستان مضر است و چه بسا دیده شده است که استاندار های غیر بومی عملکرد بهتری برای استان داشتند و تلاش بیشتری برای توسعه استان برداشتند.

نماینده سابق مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این موضوع که مهم نیست چه کسی استاندار گلستان بشود تصریح کرد: کار آمدی و دلسوزی استاندار جدید برای استان بایستی خارج از تفکر سیاسی باشد، در غیر اینصورت استان شاهد پیشرفت نخواهد بود.

* استاندار جدید گلستان باید عملگرا باشد

"حجت السلام طاهری" با بیان این مطلب که جدال های صورت گرفته بین اصلاح طلبان استان در باب گزینه استاندار شدن برخی از افراد و چهره ها در استان ملاک نیست، گفت: جدال ها و لفاظی های سیاسی برخی از افراد و چهره های اصلاح طلب در استان در باب گزینه های استاندار جدید استان نباید ملاک قرار گرفته شود، بلکه باید استاندار جدید گلستان، رفتاری عملگرایانه داشته باشد.

وی در پایان در خصوص عملکرد استاندار فعلی استان گلستان را در طی این مدت چکونه ارزیابی میکند، خاطر نشان کرد: استاندار فعلی گلستان در سفر استانی هیات دولت به استان گلستان، کتابچه ای تحت عنوان گلستان 1404 را ارائه کرده است که چشم انداز توسعه استان نشان میدهد، که مردم میتوانند با پیگیری؛ آمار توسعه استان را که استاندار فعلی آن را در کتاب مذکور به آن اشاره داشت، مطالبه نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار